Projekt X (już nie jamnik)
Re: Projekt X
Żeby dopasować z passata to trzeba na szrocie pracować.
Jeździ się czasami i obsługa niezbyt miła i chętna.
A ceny ?
Lepiej nie mówić (chodzi mi o te najbliżej mojego miejsca zamieszkania).
Jeździ się czasami i obsługa niezbyt miła i chętna.
A ceny ?
Lepiej nie mówić (chodzi mi o te najbliżej mojego miejsca zamieszkania).
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Właśnie czasami tak napiszę jak by wszyscy mieli dostęp do altków taki jak ja . Jednak dla siebie też przymierzałem pełne , grube tylko że z alu.
Re: Projekt X
Znów chwilowa przerwa w pracach.
Lenia mam jakiegoś
Ale przyszły już półki.
Teraz tylko szlifnąć je na magnesówce,poszurać papierem i wysyłać do chromowania.
Tyle że funduszy brak![Zakłopotany :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Lenia mam jakiegoś
![Gwizda :whistle](./images/smilies/whistle2.gif)
Ale przyszły już półki.
Teraz tylko szlifnąć je na magnesówce,poszurać papierem i wysyłać do chromowania.
Tyle że funduszy brak
![Zakłopotany :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Oj coś ciężko mi to wszystko idzie.
Uchwyty altka skończone,tylko zostało dobrać długość paska. Wstępne pasowanie całej jednostki napędowej.
Wyszło ciut za ciasno,będę musiał skrócić wałek odbiorczy przekładni o jakieś 3-4 mm.
Uchwyty altka skończone,tylko zostało dobrać długość paska. Wstępne pasowanie całej jednostki napędowej.
Wyszło ciut za ciasno,będę musiał skrócić wałek odbiorczy przekładni o jakieś 3-4 mm.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
No i przez wakacje nic nie ruszyłem a zaraz wyjazd na dojczland.
Ale po powrocie ostro się wezmę.
Już dużo nie zostało.
Dumam nadal nad jakimś lepszym zbiornikem.
Ale po powrocie ostro się wezmę.
Już dużo nie zostało.
Dumam nadal nad jakimś lepszym zbiornikem.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Nadszedł czas ściągnąć kołderkę z projektu ![Fajny 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Fajny 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Zabieram się za przód.
Półki idą do wiercenia otworów pod risery i szlifnę je na magnesówce.
Półki idą do wiercenia otworów pod risery i szlifnę je na magnesówce.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
No to pochwal się ,jakie masz te risery ,czy dopiero dajesz je dotoczyć.
Re: Projekt X
A to wziąłem bo były pod calową kierę.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Odebrałem półki ze szlifu.Teraz tylko wspawać sztycę i pochromować.
Pytałem o koszty,krzyknęli 200 zł za obie.
Nie za wiele ? Posty o riserach przeniosłem tu
http://www.zapek.odt.pl/viewforum.php?f=19" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Pytałem o koszty,krzyknęli 200 zł za obie.
![Myśli :scratch](./images/smilies/scratch_one-s_head.gif)
Nie za wiele ? Posty o riserach przeniosłem tu
http://www.zapek.odt.pl/viewforum.php?f=19" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Zap już na warsztacie.
![Fajny 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Wszystko trzeba od nowa przerabiać.
Ośka za krótka a przedłużone lagi trzeba teraz ciąć na orginalną długość.
Ta kiera mi teraz nie pasi.
Kolejne wydatki.
Ehhh.....
Nowe półki,nowe problemy ale wszystko do ogarnięcia. ![Fajny 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Wszystko trzeba od nowa przerabiać.
Ośka za krótka a przedłużone lagi trzeba teraz ciąć na orginalną długość.
Ta kiera mi teraz nie pasi.
![Głupek :głupek](./images/smilies/glupek.gif)
Kolejne wydatki.
Ehhh.....
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Nie myślałeś o tym,żeby opuścić i wydłużyc trochę zbiornik paliwa?Miejsca jest chyba sporo?Moim zdaniem miałby bardziej agresywny wygląd.
Re: Projekt X
Opuścić już się nie da.
Wisi milimetr od ramy.
A o przedłużeniu myślę cały czas,choćby wizualnym.
Ogólnie to mam ochotę na inny, z VZ800 ale cena zabija, 1000 zł![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Wisi milimetr od ramy.
A o przedłużeniu myślę cały czas,choćby wizualnym.
Ogólnie to mam ochotę na inny, z VZ800 ale cena zabija, 1000 zł
![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Podobała mi się bardzo linia zbiornika w Twoim "Arlen Ness",niziutko przy głowicach, z góry konkretna szerokość,a z boku ten piękny kształt łezki,która nadawała całej lini motocykla obłędny wygłąd.
Zima długa,więc masz sporo czasu nad koncepcją wyglądu kształtu zbiornika,bo moim zdaniem linia i kształt zbiornika w dużej mierze wpływają na końcowy efekt motocykla.
A właśnie ,gdzie zginął "Arlen Ness",ponoć sprzedałeś go do Nowego Sącza. I ?![pytajnik ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Zima długa,więc masz sporo czasu nad koncepcją wyglądu kształtu zbiornika,bo moim zdaniem linia i kształt zbiornika w dużej mierze wpływają na końcowy efekt motocykla.
A właśnie ,gdzie zginął "Arlen Ness",ponoć sprzedałeś go do Nowego Sącza. I ?
![pytajnik ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Re: Projekt X
No właśnie,zbiornik to bardzo ważna rzecz w wyglądzie motocykla.
Gdyby ten ze zdjęcia był połowę tańszy to już bym go łykną.
Po Arlen Ness słuch zaginął.
Mam tam kumpla,jeździ na zloty okoliczne i też go nigdy nie widział.
Gdyby ten ze zdjęcia był połowę tańszy to już bym go łykną.
Po Arlen Ness słuch zaginął.
Mam tam kumpla,jeździ na zloty okoliczne i też go nigdy nie widział.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
No i przód pomierzony.
Tylko powiercić otwory na mocowanie lampy i zderzaki ogranicznika.
Rury lag będę musiał skrócić o 40 mm by tak nie sterczały.
Tylko powiercić otwory na mocowanie lampy i zderzaki ogranicznika.
Rury lag będę musiał skrócić o 40 mm by tak nie sterczały.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
-
- Zapomaniak
- Posty: 136
- Rejestracja: sobota, 9 cze 2012, 19:58
- Lokalizacja: Podlipie (Małopolska)
- Kontakt:
Re: Projekt X
Bardzo ładnie się ten przód prezentuje z tą kierownicą.
Re: Projekt X
Tyle że troszkę daleko ta kiera.
Może kiedyś zmienię risery na takie podgięte, wtedy będzie ideał.![Usmiech :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Może kiedyś zmienię risery na takie podgięte, wtedy będzie ideał.
![Usmiech :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Ah ten brak kasiory.Też kiedyś,zmienię na podgięte.Szukamy ![wykrzyknik !!](./images/smilies/Obraz.gif)
![wykrzyknik !!](./images/smilies/Obraz.gif)
Re: Projekt X
Szukamy.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Kurde, nie było mnie jakiś czas na zapforum i proszę, powstaje nowa maszyna. Sukcesów Fido, sukcesów!
....nie ma nic piękniejszego od motóra oprócz innego motóra!!!!!!!
Re: Projekt X
Co to za sukces jak człowiek składa i zaraz znów rozbiera.
Coś tam się pcha ten wózek do przodu pomalutku.
Półki już powiercone i czekają na kuriera.
Jadą na odnowę biologiczną i upiększanie.
Rury lag przygotowane do skrócenia.
Jak to poskładam to biorę się za podnóżki,wydechy i mocowanie aku.
Ugaduję z gościem nówkę aparat zapłonowy.
Coś tam się pcha ten wózek do przodu pomalutku.
Półki już powiercone i czekają na kuriera.
Jadą na odnowę biologiczną i upiększanie.
![Usmiech :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rury lag przygotowane do skrócenia.
Jak to poskładam to biorę się za podnóżki,wydechy i mocowanie aku.
Ugaduję z gościem nówkę aparat zapłonowy.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Aku mam pod siedzeniem, jest to dobre rozwiązanie pod względem estetycznym ale kłopotliwe w przypadku wymiany. Trzeba zdejmować tylne koło i demontować błotnik lub wyjmować piecyk
ja wybieram opcję z kołem ![Smile :sm](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Szok :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Smile :sm](./images/smilies/icon_smile.gif)
....nie ma nic piękniejszego od motóra oprócz innego motóra!!!!!!!
Re: Projekt X
A ja się właśnie nad tym zastanawiam.
Wzdłuż wchodzi od góry ale będzie kolidował z przyszłym błotnikiem.
Pewnie dam go w poprzek,ale jak piszesz do montażu i demontażu będzie trzeba zdejmować koło.
Pomyślę nad tym jak przód złożę bo chwilowo na klockach stoi.
Czekam na półki.
Miało być dwie stówy a po wysyłce okazało się że cena 50% w górę
Zanim wezmę się za aku to jeszcze wydechy mus wykminić by ustawić podnóżki.
Myślę że rura fi 30 mm będzie ok.
A tłumiki ?
Może kiedyś coś się dospawa.![Usmiech :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Wzdłuż wchodzi od góry ale będzie kolidował z przyszłym błotnikiem.
Pewnie dam go w poprzek,ale jak piszesz do montażu i demontażu będzie trzeba zdejmować koło.
Pomyślę nad tym jak przód złożę bo chwilowo na klockach stoi.
Czekam na półki.
Miało być dwie stówy a po wysyłce okazało się że cena 50% w górę
![Szok :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Zanim wezmę się za aku to jeszcze wydechy mus wykminić by ustawić podnóżki.
Myślę że rura fi 30 mm będzie ok.
A tłumiki ?
Może kiedyś coś się dospawa.
![Usmiech :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Złożyłem do kupy skróconą przednią zawiechę.
Półek nadal brak.![Smutny :sad](./images/smilies/sad.gif)
Półek nadal brak.
![Smutny :sad](./images/smilies/sad.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.