Prezentacje niezapowych maszyn
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » piątek, 8 cze 2012, 20:56
gg 456 34 97
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » piątek, 27 lip 2012, 16:33
Dotarł aparat zapłonowy :
i materiał na kryzę :
i docelowe gaźniki (T2) :
pozdro i śmigam na wakacje 8)
gg 456 34 97
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » wtorek, 4 wrz 2012, 21:11
Mała rzecz a cieszy :
dorobione śruby odbojnika ( skrzyni dnieprowej ):
Luźne przymiarki :
gg 456 34 97
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » sobota, 15 wrz 2012, 11:02
Przetoczone gniazdo simmera na "normalny" wymiar :
gg 456 34 97
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » sobota, 15 wrz 2012, 11:20
Widzę że ostro działasz.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » sobota, 15 wrz 2012, 12:09
Jak tylko jest chwilka to działam :)
gg 456 34 97
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » niedziela, 16 wrz 2012, 09:17
M. pisze:
W końcu dorwałem pierścionki. W hurtowniach zaopatrujących sklepach z częściami do garba od kwietnia nie mieli ...
Okazało się że pierścienie w interesującym mnie rozmiarze 2/ 2/ 5mm na tłok 86 mm można kupić :) Ja kupiłem tu :
http://www.motocol.neostrada.pl/ " onclick="window.open(this.href);return false;
Komplet na jeden tłok 35 pln .
Nowe z lewej , stare po prawej :
Niestety dalem dupy z pierscieniami a dokladniej z pierwszym od gory : kupilem za gruby - powinien miec 1.75 a nie 2 mm ...
gg 456 34 97
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » niedziela, 16 wrz 2012, 09:45
Nie idzie wymienić?
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » niedziela, 16 wrz 2012, 10:16
Tragedii nie ma bo pozostale pierscienie sa ok , tylko ten nieszczesny 1,7 mm . Dalem sie przekonac gosciowi z jednego ze sklepow garbusowych ze nie ma bylo produkcyjnych pierscieni 1,7 :)
Napisalem maila do firmy Motocol , zobaczymy .
gg 456 34 97
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » niedziela, 16 wrz 2012, 14:46
M. pisze: Tragedii nie ma bo pozostale pierscienie sa ok , tylko ten nieszczesny 1,7 mm . Dalem sie przekonac gosciowi z jednego ze sklepow garbusowych ze nie ma bylo produkcyjnych pierscieni 1,7 :)
Napisalem maila do firmy Motocol , zobaczymy .
Odpowiedz z Motocol (dzisiaj , w niedzielę :) )
"Tak takie pierścienie posiadamy w cenie 35 zł za komplet na tłok /
86[1,75;2,0;5,0]*1 / "
gg 456 34 97
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » niedziela, 16 wrz 2012, 14:48
No to super.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » niedziela, 16 wrz 2012, 15:14
Lakier na zamachu :
gg 456 34 97
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » czwartek, 4 paź 2012, 22:16
Polerka :
ps. te małe rączki nie miały wpływu na wynik ostateczny
gg 456 34 97
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » piątek, 5 paź 2012, 12:12
Dobra dobra.
To na pewno japończyki :lachen maczały w tym wale palce
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
zcart
Fan4oo
Posty: 78 Rejestracja: poniedziałek, 17 wrz 2012, 23:57
Post
autor: zcart » piątek, 5 paź 2012, 18:47
Fajny silnik. Dobra robota.
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » sobota, 6 paź 2012, 10:08
Ganz neu panewki na pierwszy szlif wału :) :
Obok pasta do uszczelnienia bloku silnika.
gg 456 34 97
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » poniedziałek, 19 lis 2012, 18:42
W końcu :
Wielowpust wyszedł "na styk" ( widać jeszcze resztki starego wielowpustu na wewnętrznej stronie , ale nie był przetaczany by nie osłabiać zębów)
gg 456 34 97
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » poniedziałek, 19 lis 2012, 19:00
A jak z kosztami ?
Drogo ?
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » poniedziałek, 19 lis 2012, 20:34
Ceny nie ma co kryć - stówa ... :/
Czujnik temp oleju w śrubie spustowej miski :
Elektroniczny zapłon (w miejscu przerywacza) i nowa cewka :
Nowe fajki NGK i przewody zapłonowe (rdzeń miedź) :
gg 456 34 97
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » sobota, 15 gru 2012, 15:10
W końcu :
Tak było :
Tak jest :
Wielowpust wyszedł "na styk" ( widać jeszcze resztki starego wielowpustu na wewnętrznej stronie , ale nie był przetaczany by nie osłabiać zębów)
gg 456 34 97
M.
Wydumkowicz
Posty: 209 Rejestracja: niedziela, 21 sie 2011, 21:22
Lokalizacja: Tychy
Post
autor: M. » niedziela, 30 gru 2012, 17:48
gg 456 34 97
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » niedziela, 30 gru 2012, 18:17
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
wojteq1971
Zainteresowany
Posty: 69 Rejestracja: poniedziałek, 2 lip 2012, 12:49
Post
autor: wojteq1971 » niedziela, 30 gru 2012, 18:42
zaz1200
Post
autor: zaz1200 » niedziela, 30 gru 2012, 18:48
Kolorystyka bardzo poprawna do wojskowego zaprzęgu
Odpalałeś już?
Szprot(Michał)
Zapomaniak
Posty: 136 Rejestracja: sobota, 9 cze 2012, 19:58
Lokalizacja: Podlipie (Małopolska)
Kontakt:
Post
autor: Szprot(Michał) » niedziela, 30 gru 2012, 21:14
Mnie wizualnie też się bardzo podoba