Witam! Jest to moja druga konstukcja. Moim zadaniem było wyeliminowanie najsłabszych elementów z pierwszej konstrukcji. Przy budowie tego motocykla-dyfer, skrzynia oraz sprzęgło zostały wykorzystane z motocykla BMW. Aby poprawić właściwości trakcyjne rama została wykonana z rur bezszwowych na profesjonalnym statywie do budowy ram. A reszta wedle własnego gustu. Pozdrawiam!
Dzieki
Wybór padł na skrzynię i dyfer od BMW ze względu na jego żywotność. Sześciobiegowa skrzynia doskonale zestopniowana daje wiele frajdy z jazdy. przy okazji motocykl jest bardzo ekonomiczny.
Na tej skrzyni bez problemu pomykałem 170 km/h i nie był to szczyt możliwości, ale myślę, że nie o to tu chodzi, gdyż nie jest to sprzęt do bicia rekordów prędkości. Ważne jest to, że na szóstym biegu motocykl jedzie setką przy dwóch tysiącach obrotów.
Nooo właśnie. Ja bym beeme wstawił, ale to kiedyś. Na ruskiej skrzyni czuć brak 5 biegu. Ale w sumie nie jest żle szybka 4 i dyfer 10 i naprawde się da tym jezdzić.