Zapy,części,akcesoria
Juras
Zapomaniak
Posty: 207 Rejestracja: czwartek, 25 lis 2010, 23:58
Post
autor: Juras » piątek, 21 sty 2011, 21:46
Roy atakuj jeszcze-nie odpuszczaj. A tu może na silnik się Ktoś skusi.
http://www.allegromat.pl/aukcja69489
Ostatnio zmieniony piątek, 21 sty 2011, 21:56 przez
Juras , łącznie zmieniany 2 razy.
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » piątek, 21 sty 2011, 21:53
Jak nie stuka to nawet ciekawa cena
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
zaz1200
Post
autor: zaz1200 » piątek, 21 sty 2011, 22:07
co ma w nim stukac Fido?
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » piątek, 21 sty 2011, 22:16
Np.panewki,łatwo to sprawdzić.
Jak stukają to szlif wału + panewki lub sworznie tłokowe.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
dlogi1984
Świeżak
Posty: 12 Rejestracja: czwartek, 11 lut 2010, 16:16
Post
autor: dlogi1984 » niedziela, 23 sty 2011, 23:11
Witam wszystkich! Mam prośbe zebyscie rzucili okiem na tą aukcje
http://allegro.pl/silnik-zaporozec-1200 ... 97628.html
Co sadzicie o tym wszystkim? podpowiedzcie jakich czesci brakuje na tych fotach, o co ewentualnie mam goscia pytac. Poki co jestem kompletnym laikiem w swiecie zapkow ale bardzo chcialbym rozpoczac kompletowanie materialow do budowy wlasnego zapa.
pozdrawiam!
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » niedziela, 23 sty 2011, 23:29
Brak gaźnika,chłodnicy oleju,stan techniczny nieznany.
Sprzęgło nieprzerobione.
TU masz więcej +silnik po remoncie
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
dlogi1984
Świeżak
Posty: 12 Rejestracja: czwartek, 11 lut 2010, 16:16
Post
autor: dlogi1984 » niedziela, 23 sty 2011, 23:56
Z calym szacunkiem fido ale w silniku z aukcji ktora podalem jest gaznik...chyba ze mam jakies omany
stan techniczny owszem nieznany ale ogolnie koles chce grosze a to jest dla mnie najwazniejsze. tymbardziej ze remont tez wole robic sam. pytanko tylko co do sprzegła...co dokladnie znaczy ze "nie przerobione"? to znaczy ze jakie by musialo byc?
pozdro
Roy
Zapomaniak
Posty: 1261 Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec
Post
autor: Roy » poniedziałek, 24 sty 2011, 08:16
Koło zamachowe musi być przerobione pod sprzęgło np. z Dniepra. Czili tak musi być zrobione żeby się dało do niego przymocować sprzęgło i żeby działał. Popatrz po tematach bo było już coś kiedyś o sprzęgle,.
A biker`s work is never done...
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » poniedziałek, 24 sty 2011, 09:37
dlogi1984 pisze: Z calym szacunkiem fido ale w silniku z aukcji ktora podalem jest gaznik...chyba ze mam jakies omany
....
Ups
, faktycznie jest,i to dwu gardzielowy.
Nie wiem na co ja wczoraj patrzyłem.
Temat ze sprzęgłem masz
TU
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
zwierzak6
Zapomaniak
Posty: 90 Rejestracja: piątek, 5 wrz 2008, 21:46
Lokalizacja: Otwock
Post
autor: zwierzak6 » poniedziałek, 24 sty 2011, 19:46
kurczę ,muszę pogrzebać w swoich klamotach, bo chyba mam kolo zamachowe już przerobione...
Dodane po 25 minutach:
ten gaźnik to jest od łady 1300. mają charakterystyczny dzióbek
zaz1200
Post
autor: zaz1200 » poniedziałek, 24 sty 2011, 21:01
Roy pisze: Koło zamachowe musi być przerobione pod sprzęgło np. z Dniepra. Czili tak musi być zrobione żeby się dało do niego przymocować sprzęgło i żeby działał. Popatrz po tematach bo było już coś kiedyś o sprzęgle,.
wcale nie musi być ! ja mam zapowskie i jest OK:)
Juras
Zapomaniak
Posty: 207 Rejestracja: czwartek, 25 lis 2010, 23:58
Post
autor: Juras » poniedziałek, 24 sty 2011, 21:08
Dlogi przemyśl zakup od Wojtasa,tak jak sugeruje Fido.Przelicz sobie koszty całkowitego remontu,to uwierz nam ,w tysiącu złotych się nie zmieścisz.Przelicz, Przemyśl , Przelicz..
Roy
Zapomaniak
Posty: 1261 Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec
Post
autor: Roy » wtorek, 25 sty 2011, 09:14
wcale nie musi być ! ja mam zapowskie i jest OK:)
Ilu posiadaczy tyle rozwiązań. Ważne że działa :D
Ja bym brał silnik już zrobiony. Ominie Cię wątpliwa przyjemność remontu ruska
A biker`s work is never done...
Juras
Zapomaniak
Posty: 207 Rejestracja: czwartek, 25 lis 2010, 23:58
Post
autor: Juras » środa, 26 sty 2011, 20:51
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » środa, 26 sty 2011, 21:01
Niezła kolekcja.
Patent z alternatorem dość ciekawy i kontrowersyjny.
:
Miał ktoś łeb by to wymyślić.
Swego czasy kompletną jednostkę ze skrzynią itd. kupiłem za 220 zł. :D
Czeka na lepsze czasy,może traja jakaś będzie. :D
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » poniedziałek, 31 sty 2011, 17:25
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » sobota, 5 lut 2011, 11:57
Wał z zamachem-nominał.
Cena powala na kolana
http://www.allegromat.pl/aukcja70646
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
zaz1200
Post
autor: zaz1200 » niedziela, 6 lut 2011, 07:33
cena powala... chyba podobnie jak z cylindrami lepiej regenerować - wg mnie ruskie nowe=wątpliwa jakość
Wiśnia pisał coś o nowych cylindrach...a z wałami...słyszałem ciekawe historie o wałach korbowych w dnieprach...ruskie to dopiero robią "wały"...
Roy
Zapomaniak
Posty: 1261 Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec
Post
autor: Roy » wtorek, 8 lut 2011, 19:53
A biker`s work is never done...
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » wtorek, 8 lut 2011, 19:57
Masakra
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299 Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00
Post
autor: Błażej » środa, 9 lut 2011, 18:14
Co chcesz? Jak ktoś robi sobie "rusta", to jak znalazł, nawet ich rdzewieć nie trzeba :D
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Juras
Zapomaniak
Posty: 207 Rejestracja: czwartek, 25 lis 2010, 23:58
Post
autor: Juras » czwartek, 17 lut 2011, 21:45
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » piątek, 18 lut 2011, 11:42
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Roy
Zapomaniak
Posty: 1261 Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec
Post
autor: Roy » poniedziałek, 21 lut 2011, 16:44
A biker`s work is never done...
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » poniedziałek, 21 lut 2011, 18:33
O rany
, z Bałtyka to wyciągnięte ?
Może po nimieckie
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.