ooo proszę; Zaz znany forumowiczom m.in. z pewnego serwisu aukcyjnego. Bardzo fajny sprzęt i ciekawie ma rozwiązaną kwestię sprzęgięłka na wale. Mógłbyś zapodać lepsze fotki??:D gratuluję zakupu :D
nie wiem kiedy będę miał aparat jak mi się tylko uda wyślę ogólnie kupa roboty muszę usztywnić amory z tyłu i z przodu z przodu dołożę sprężyny na lagi natomiast nie wiem jakie amory zastosować na tył żeby były twarde jakieś sugestie ? ;>
Kolego, jak się grzeje i nie chce chodzić to na bank cewka padła albo pada. Klasyczny obiaw. Wymień i wtedy za gazniki się łap. Ja mam jegnogarzielowy i jest zajebisty, schodzi na wolne obroty do maksa, ale ma wade....... podczas jazdy się chłodzi i łapie wode. Tak się zastanawiam czy nie odwrócić biegu wiatraka pod gaznikiem i nie puścić na niego ciepłego powietrza z cylindrów.
przerywacz padnięty... puki co jest git problem w tym że coś nie mogę go dostać w sziku albo kłamią albo szukać im się nie chce...w sklepie łady fiata itp nie mają.... mam od ruska przerywacz ale pasuje tylko mloteczek :D ....
z przodu opona 100 i błotnik od mz es. na żwo wygląda lepiej a opona wypełnia cały błotnik. koło na pewno nie od mz.
tylna opona 140 błotnik od tropika poszezony 8 cm. kwestia gustu
Ten sztywny - przepiękna linia!!! Niczego za dużo, ani za mało!
Bardzo proporcjonalny. Fajnie by wyglądał w stylizacji na EXILE.
Od czego tam jest przód?
W twoim rama robiona od podstaw, czy przerabiana z jakiegoś motocykla?
Rama była robiona od podstaw z tego co wiem przez jakąs firme wykonującą takie rzeczy pod silnik zapora i z mozliwoscią wykorzystania podzespołów z ruskich motocykli. Przodek :górna półka stara m-72 z blokadą, dolna od k-750, uszy-mocowanie lampy obcięte szklanki k-750, lampa k-750, łozyska stozkowe, lagi-golenie-gumy dniepr exportowa wersja chyba, błotnik k-750, koła falbany z urala, szczękotrzymacz z urala na dwa rozpieraki szczęk, amortyzator skrętu-k-750 lub dniepr, ośka tez z k-750, uchwyty pod kierownice k-750, kierownica gięta z rurki grubosciennej bez szwa 25 przetoczona pod klamki od m-72, chyba całe przednie zawieszenie :
O matko! Ale puzzle! :D To chyba musisz mieć specjalną listę dawców, co i gdzie, bo jak przyjdzie serwis robić, to się pogubić można :D
Mnie bardzo by interesowała rama, o proporcjach jak w tym sztywniaku ale na trapezie (kręgosłup mam trochę czuły).
Jest to kwestia tego typu ze praktycznie są to rzeczy, częsci kture posiadam z zapasów lub z wymiany nieorginalnych (tanim kosztem, bo co zostaje to raczej niesprzedaje),
Ostatnio zmieniony wtorek, 23 mar 2010, 15:02 przez LIKUKU, łącznie zmieniany 1 raz.
Tośmy się troszkę nie zrozumieli. Bo chyba popieprzyły mi się nazwy Ja myślałem o ramie o takich proporcjach, jak ta sztywna, ale z miękkim tyłem. Coś, jak w H - D. Bo przód jest do niej idealny!
Ja osobiście lubię motocykle proste w formie, coś takiego jak tutaj: http://www.exilecycles.com/index.php?section=1
Nie bawią mnie baroki w stylu OCC z Discovery.
A proporcje tego sztywniaka idealnie mi się widzą do takiej konstrukcji. Tylko, jak pisałem - raczej z łamanym tyłem..
Moze i moja wina mi sie trapez zawsze kojazy z przednim zawieszeniem wiec dopiero po chwilce wyczaiłem z tym kregosłupem. No zacna wizja i mi sie to tez podoba jak dla mnie im prosciej tym lepiej