Osprzęt kierownicy
Osprzęt kierownicy
Witam!
Kupie osprzęt kierownicy. Od jakiegokolwiek motocykla, kierownicę będą dopiero giął, więc średnica nie ma znaczenia. Ważne by były przełączniki świateł, sygnał wiadomo standard najlepiej zintegrowany z rączkami i niedrogi, nie musi być jakiś wypas byle działał.
Kupie osprzęt kierownicy. Od jakiegokolwiek motocykla, kierownicę będą dopiero giął, więc średnica nie ma znaczenia. Ważne by były przełączniki świateł, sygnał wiadomo standard najlepiej zintegrowany z rączkami i niedrogi, nie musi być jakiś wypas byle działał.
Piszesz ,że średnica nie ma znaczenia ,hm...
Osprzęt na kierownicę motocykla ma dwa rozmiary calową ,i metryczną .Jedno do drugiego i na odwrót nie pasuje ,trzeba by przerabiać ,a to już bezsensu .Napisz jaka kwota wchodzi w grę
.Mam kolegów co mają trochę gratów od rożnych motocykli,bo je naprawiają i sprowadzają rozbite .Więc na pewno coś się znajdzie ,ale muszę znać konkretnie na jaką kierę ten osprzęt i ile masz kasy na do do wydania .pozdrawiam
Osprzęt na kierownicę motocykla ma dwa rozmiary calową ,i metryczną .Jedno do drugiego i na odwrót nie pasuje ,trzeba by przerabiać ,a to już bezsensu .Napisz jaka kwota wchodzi w grę
![pytajnik ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Idę naprzód, do celu.
Drogi mej nie wytyczy
Ni głos werbla, ni cytra,
Póki starczy mi siły,
Idę po następne pół litra.![wykrzyknik !!](./images/smilies/Obraz.gif)
Drogi mej nie wytyczy
Ni głos werbla, ni cytra,
Póki starczy mi siły,
Idę po następne pół litra.
![wykrzyknik !!](./images/smilies/Obraz.gif)
Metalowe, czy plastikowe?
Z przełącznikiem świateł, czy z przełącznikiem i wyłącznikiem świateł?
Z przyciskiem startera i załączania silnika?
Mało konkretów podałeś i w tej chwili, to nawet przełącznik od komarka odpowiada opisowi (przełącznik świateł jest :D)
Na każdym motobazarze mają tego na tony. Najlepiej sam sobie dobierz.
Najtaniej to chyba będziesz mieć jawę/mz. W tej drugiej były metalowe, nadające się do polerowania.
Tylko one wyłącznik świateł miały w stacyjce. W kierownicy tylko przełączanie.
Do tego zwróć uwagę, jak to załączanie jest realizowane! Żeby potem nie kombinować.
Nie wiem, czy komba to najlepsze rozwiązanie.. Jak ci strzeli klamka, albo pompka (jeśli planujesz hydraulikę), to naprawa może wynieść więcej, niż zakup innego kompletu. A wtedy kombinowanie z elektryką...
Z przełącznikiem świateł, czy z przełącznikiem i wyłącznikiem świateł?
Z przyciskiem startera i załączania silnika?
Mało konkretów podałeś i w tej chwili, to nawet przełącznik od komarka odpowiada opisowi (przełącznik świateł jest :D)
Na każdym motobazarze mają tego na tony. Najlepiej sam sobie dobierz.
Najtaniej to chyba będziesz mieć jawę/mz. W tej drugiej były metalowe, nadające się do polerowania.
Tylko one wyłącznik świateł miały w stacyjce. W kierownicy tylko przełączanie.
Do tego zwróć uwagę, jak to załączanie jest realizowane! Żeby potem nie kombinować.
Nie wiem, czy komba to najlepsze rozwiązanie.. Jak ci strzeli klamka, albo pompka (jeśli planujesz hydraulikę), to naprawa może wynieść więcej, niż zakup innego kompletu. A wtedy kombinowanie z elektryką...
hydrauliki nie planuję, bo to nie do zapa, tylko do starej wsk 175 1973, kierownicę będę nową giął (stara jest pordzewiała i przy czołowym z samochodem trochę się zgięła), a uchwyty do niej dorobić to chwila moment, więc sobie pomyślałem, że unowocześnię trochę kierownicę. Takie od ETZ by stykły w sumie. Dlaczego więc pytam tutaj, zamiast latać po allegro i motobajzlach? Ano pomyślałem sobie, że dam zarobić komuś z forum. Jak z kasą? No wiadomo im taniej tym lepiej.
Wymieniam, bo na kierownicy już miejsca nie ma od tych przełączników (po dołożeniu przełącznika kierunkowskazów nie dosięgałem do innych etc.). Reasumując kierunkowskazy, włącznik i przełącznik świateł (chcę się pozbyć tego ze stacyjki), klakson i to było na tyle z tego co pamiętam mz etz 250 miała te bajery.
Ile mogę dać to zależy od stanu głównie.
Wymieniam, bo na kierownicy już miejsca nie ma od tych przełączników (po dołożeniu przełącznika kierunkowskazów nie dosięgałem do innych etc.). Reasumując kierunkowskazy, włącznik i przełącznik świateł (chcę się pozbyć tego ze stacyjki), klakson i to było na tyle z tego co pamiętam mz etz 250 miała te bajery.
Ile mogę dać to zależy od stanu głównie.
Nie. Mz miała wyłącznik świateł w stacyjce. Tam jest tylko przełącznik świateł, wyłącznik kierunkowskazów, klakson i błyskanie światłem.
Podobnie jest chyba w jawie.
Do tego niektóre zestawy mają jeszcze zabudowane ssanie. Więc sam decyduj. A najlepiej to zaopatrz się w zestaw razem z kierownicą. I po sprawie.
Podobnie jest chyba w jawie.
Do tego niektóre zestawy mają jeszcze zabudowane ssanie. Więc sam decyduj. A najlepiej to zaopatrz się w zestaw razem z kierownicą. I po sprawie.
http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... 05#gallery
Powinno ci pasować. Wprawdzie bez kierownicy, ale o te nietrudno.
Powinno ci pasować. Wprawdzie bez kierownicy, ale o te nietrudno.