Witam ...
Witam ...
Witam wszystkich bardzo serdecznie ...Mam na imię Adam ,mieszkam w Bydgoszczy .Mimo ,że obecnie dosiadam Hondę Shadow ,którą bardzo sobie cenię za jej bezawaryjność i funkcjonalność w użytkowaniu na co dzień miłość do Zapka nie przeminęła .Moją fantazję rozbudziły już w latach 90 tych artykuły z Motocykla i ŚM opisujące Samy - Zapy.Mimo ,że miałem już skompletowany zestaw do budowy i dość szeroką wiedzę na ten temat ( przynajmniej jak na tamte czasy ) do realizacji projektu - ,nigdy nie doszło ...W poszukiwaniu wiedzy w temacie budowy zapka miałem przyjemność niestety tylko korespondencyjnie poznać wiele lat temu Jabola ,który listownie chętnie dzielił się posiadaną w tym temacie wiedzą ...Pozdrawiam także Jimiego z Barcina ,którego brat jeżdżi ze mną w klubie ...Nie będę ściemniał ,że ruszam z kopyta z jakimś mega- projektem ,bo brak kasy i czasu na to nie pozwala ,jednak stojące w piwnicy serce od Zaza nie daje mi spokoju i mam nadzieję ,że od przyszłego sezonu zacznę coś działać w tym kierunku ...Pozdrawiam Wszystkich forumowiczów ....
Witaj.
Nie ma się co zastanawiać tylko bierz spawarkę i do dzieła.
W galerii masz wiele zapów,brzydszych,ładniejszych,do wyboru do koloru.
Popatrz na You Tube za zapami,ten dźwięk silnika jest niepowtarzalny i warto wyciągnąć to twoje serce z piwnicy i dać mu drugie życie.
I to jak najszybciej.
Nie ma się co zastanawiać tylko bierz spawarkę i do dzieła.
W galerii masz wiele zapów,brzydszych,ładniejszych,do wyboru do koloru.
Popatrz na You Tube za zapami,ten dźwięk silnika jest niepowtarzalny i warto wyciągnąć to twoje serce z piwnicy i dać mu drugie życie.
I to jak najszybciej.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Wizję Zapka jakiego chciałbym zbudować mam bardzo sprecyzowaną ..Punktem wyjścia jest rama którą miał mi zrobić kolega Gofer z Dębrzna ,w Galerii są chyba zdjęcia jednego z Jego motorków ...Plany miałem bardzo ambitne bardzo niski tył ,dyfer z wachaczem od BMW k 100 ,który zresztą posiadam do dzis ( świetne przełożenie , jakośc wykonania nieporównywalna do sowieckich dyfrów ,no i przy mocy Zapka oscylującej w granicach 50 KM i momencie 75 Nm praktycznie nie do zajechania )...Zap moich marzeń ma być typowym "grubasem" toczącym się na maksymalnie grubych kołach z tyłu chciałbym wsadzić 230/60 - 15 kę Avon Monster z przodu 180/ 60 - 16 ,chociaż kolega jeżdżący Intruzem 1500 posiadającym oryginalnie przednią oponę 150 -kę jest zdania ,że tak grube koło z przodu to przegięcie - mam świadomość ,że tak jest jednak chciałbym spróbować jak taki "walec" się prowadzi ,tym bardziej ,że kilkukrotnie na zlotach i na róznego rodzaju motobajzlach widziałem Zapka z przednią oponą Metzelera 200/70 - 15 - zapewne wielu z forumowiczów woe doskonale o jakim motongu piszę .....