Szczerze sztywniaki zawsze mi sie podobaly i chce tego sprobowac, jednak mysle ze noe bedzie zle bo cztery litery beda amortyzowane w siedzeniu jak na zdjeciu wzorowanym na przedwojennych motocyklach np. Nasz sokol czyli sprezyny po bokach ramy.
Sam silnik bedzie siedzial na 10mm twardej gumie.
Zbiornik paliwa planuje na wlasciwym miejscu jednak planuje zaadaptowac jakis smukly i w miare duzy od np. Vzr1800 lub cos podobnego i wyciac w nim otwor pod gaznik i od nowa obspawac tak aby filtr z gaznikem byl na zewnatrz wyeksponowany, jednak ceny tych zbiornikow powalaja i czekam az pokaze sie cos uszkodzonego w sensownej kasie
Przerobek w silniku na razie nie planuje ale zobacze co wyjdzie w praniu, a swoja droga mam do wyboru silnik od luaza na aluminiowych cylindrach i od zaporozca na zeliwnych wiec ktory bedzie sie mniej przegrzewal?
Ten od luaza pieknie pracuje na gazniku od dacii 1300 irma brasow, wiec chyba na nim na poczatek sprobuje
![Szyderca :szud1](./images/smilies/szyderca1.gif)
Co do blotnikow nie mam na razie koncepcji ale chyba pojde w strone bobbrow i zrobie cos takiego krotkiego jak na zdjeciu na tyl a przod bedzie bez niczego.