Projekt X (już nie jamnik)

Przywitałeś się?
To teraz się pochwal swoim Zapem.
ODPOWIEDZ
greg
Zapomaniak
Posty: 173
Rejestracja: środa, 10 lut 2016, 14:27

Re: Projekt X

Post autor: greg »

heh policz jeszcze ile kasy wydałes na paliwo :P
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Lepiej nie :sm
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Coś mi kuleje 3 cylinder (lewy przedni)
Wymiana świecy na nową i inny przewód wys.nap. nic nie poprawia.
Tak jakby co druga iskra wypadała na nim choć pozostałe pracują idealnie.
O co biega ???
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
mancin
Zapaleniec
Posty: 315
Rejestracja: środa, 11 lut 2009, 09:44

Re: Projekt X

Post autor: mancin »

Zmierz ciśnienie w tym garze , może wystarczy dociągnać głowicę
M-72, wersja Euro5
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

W poniedziałek się za to wezmę.
Może faktycznie coś z ciśnieniem nie tak.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Cylinder 1,2 i 3 ma 9,1 bara.
4 ma 8,5 bara

Kurde, więc czemu wypada na 3 zapłon ???
Coś z aparatem nie tak ?
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1257
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X

Post autor: Roy »

Świece masz tak samo okopcone na wszystkich garnkach?
A biker`s work is never done...
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

Zobacz, ile podnoszą się zawory. Może masz krzywkę spiłowaną.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Najbardziej okopcona jest na tym trzecim.
Przeczyściłem styki rozdzielacza zapłonu, trochę były nadpalone.
Zmniejszyłem troszkę luzy zaworowe na tym trzecim garnku i jest lepiej.
Trzeba będzie przegonić go ze 100 km i się okaże.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

Sprawdź wznios zaworu. Zresztą mogłeś to zrobić, bo i tak czapkę miałeś zdjętą.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Sprawdzę.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Zawory ok, oba ssące i oba wydechowe uchylają się z tą samą głębokością.
Zwiększyłem trochę luz zaworowy i jest lepiej.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1257
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X

Post autor: Roy »

To może masz nierówno zjechaną nasadkę na trzonek wydechowego- Jaca kiedyś o tym wspominał, że w czasie pracy, jeśli jej powierzchnia jest zukosowana potrafi się obracać i zmiejszać luz.... Dałbym zimą na magnesówkę wszystkie podkładeczki :)
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Dokładnie tak jest.
Obracając miseczkę na zaworze wydechowym trzeciego garnka luz jest raz większy, raz mniejszy.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Jak na razie Zap spisuje się poprawnie.
Mam mały wyciek spod aparatu zapłonowego ale nie będę się już tego teraz czepiał.

Myślę nad szerokim kołem z tyłu, czyli wywalenie całego zawieszenia wraz z dyfrem i przekładnią,zrobienie małej przekładni kątowej na łańcuch.
Tylko od czego by tu zaadaptować tylny laczek z wahaczem ?
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

Możesz sobie zaszprychować koło. Kupujesz szeroką obręcz, a piasta, jaką stryjenka uważa :biggrin
Niedawno widziałem zdjęcia sprzętu, gdzie była właśnie przekładnia kątowa i napęd łańcuchem, ale żeby nie psuć wyglądu tylnego koła i nie komplikować piasty, to hamulec tarczowy był zamocowany na przekładni. Powiem, że ciekawie to wyglądało. Trzeba pamiętać tylko, że w takim rozwiązaniu podczas hamowania, łańcuch przejmuje obciążenie "w drugą stronę".
A jeśli gotowe koło, to szukaj jakiś akcesoryjnych, czy aftermarketowch od H-D. Bo jeśli będziesz robić tył pod koło, to co Cię interesuje, od czego to, skoro i tak resztę dorobisz.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1257
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X

Post autor: Roy »

Fido, szerokie tzn. jakie?:) OD raz przednie trzeba wywalić żeby wzór kół był taki sam.
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Wiem, to na razie plany ale czy coś z tego wyjdzie to się okaże.
Jak szerokie ???
Hmmmm, dobre pytanie.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Kolejna mała prezentacja

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7Y5UxGjvrK0[/youtube]
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

Dzisiaj to najbardziej zazdroszczę... pogody, jaka wtedy była :lol
Aż przyjemnie poparzyć na taką aurę. No i na motocykl też... :P
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
zapek-1974
Zapomaniak
Posty: 434
Rejestracja: czwartek, 4 wrz 2008, 19:46
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Re: Projekt X

Post autor: zapek-1974 »

Fido ładny ten twój zapek spox
Nie było mnie tutaj jakiś czas , a tu takie fajne wydumki
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

A dzięki.
Mnie osobiście nie za bardzo się podoba.

Nazwałem go Vertago (w języku esperanto właśnie tak się jamnik nazywa).
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Ostro zastanawiam się jak tego jamnika skrócić.
Będę musiał zakupić drugi wahacz.
Może się da.
Aku poszło by wtedy nad skrzynię biegów.
Do tego trzeba będzie też dorobić drugi kardan,oczywiście także krótszy,ale gdzie to wykonać to nie mam pojęcia.
Załączniki
4.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1257
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X

Post autor: Roy »

A ile masz cm między oponą a wahaczem patrząc w osi motocykla?
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Musiałbym zmierzyć ale coś w granicach 20 cm.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
ODPOWIEDZ