Projekt X (już nie jamnik)

Przywitałeś się?
To teraz się pochwal swoim Zapem.
ODPOWIEDZ
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

Jeśli to oryginalna ruska uszczelka, to odpuść ją sobie. Mi zawsze ciekła. Dokręcana na zimno, na ciepło... Sączyło się zawsze. Materiał taki, że jak się zagrzał, to puszczał. Co kupiłeś? Najlepszy byłby gumokorek, ale taka płachta chyba droga będzie. Do tego uszczelka Victor Reinz czarna w płynie i dobre śruby, najlepiej z kołnierzem do dokręcenie miski.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2923
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

No ori była ruska z zestawu uszczelek.
Jakoś nigdy nie ciekło do wczoraj.

Kupiłem w sklepie taki 2 mm materiał ale co to jest to zerknę jutro,leży w aucie.
Ten niby super silikon także użyłem na ori ale coś poszło nie tak.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1261
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X

Post autor: Roy »

Pokaż ten materiał :P jeśli kupiłeś taki uszczelkowy, żółtoblady to jego się składa (wg pracowników mojego rodzimego sklepu) bez żadnych mazideł bo nie działa. Do miski stykną zwykłe oryginalne śruby ale daj pod każdą uszczelkę miedzianą tylko dmuchaną i nic Ci nie pocieknie po gwincie.
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2923
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Jakiś szary, zrobię fotę to wrzucę.
Gruby na 2 mm.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2923
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Mam fotę.
20151218_191721.jpg
Jeszcze nie wycinałem uszczelki bo wyciek duży nie jest,podokręcałem ciut śruby i się zobaczy.


Roy,miałeś rację.
Trzeba było pokombinować z dyszami.
Dałem trochę większe i już jest lepiej.
Objętość dolotu nie miała znaczenia.
Tak samo chodzi na krótkiej jak i długiej rurze.

Ma minimalną zadyszkę ale myślę że nie będzie to przeszkadzało.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

Lepszy byłby tutaj gumokorek, bo to jest rodzaj klingerytu raczej. Oryginalnie podkładka tam była dość gruba i gumiana. Jednak skoro już masz to, to dotnij, ale nie zapomnij sprawdzić, czy powierzchnia miski nie jest przypadkiem pofałdowana pod otworami na śruby od mocnego dociągania. Metoda na kulkę i młotek się może nie sprawdzić, więc pozostanie wyrównanie szlifowaniem.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1261
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X

Post autor: Roy »

Dobrze słyszeć :) Dodałeś czy odjąłeś mu paliwa?
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2923
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Dyszę paliwową I przelotu zmieniłem ze 120 na 150 a górną (to chyba powietrza) tego samego przelotu ze 150 na 180
Kurde pasowało by w końcu przetłumaczyć z rosyjskiego która dysza jest do czego bo normalnie nie kumam.

Ale po tym zabiegu stał się żwawszy.

Aaaaa, zmieniłem też membranę pompki przyspieszającej.
Była nowa ale.....
Pomierzyłem trzpienie i wyszło że stara miała 14 mm a zamontowana 16 mm.
Zastąpiłem inną nową o wymiarze 15 mm.
Takie kuźwa ruskie mają rozrzut przy produkcji.

Co mi to dało ???
Ciut więcej paliwa w pompce.
Myślę jeszcze nad skróceniem trzpienia do 14 mm tak jak było w orginale.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2923
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Kurde w grudniu jeszcze nie jeździłem. :crazy
20151223_135044.jpg
Wycieków brak.
Jak gorący to idzie jak burza.
Trudniej go odpalić zimnego.
Do wymiany jeszcze przewody zapłonowe i precyzyjniejsza regulacja zapłonu.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2923
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Wygłupiłem się i pociąłem swoje wydechy.
Będzie poprawka na większą średnicę.
Załączniki
Zapek wydechy.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
lysy6961
Zapaleniec
Posty: 303
Rejestracja: poniedziałek, 22 mar 2010, 12:01

Re: Projekt X

Post autor: lysy6961 »

Czyli jednak? Słuszny wybór;) jaka będzie nowa grubość?
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2923
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Fi 50 mm, większe już się nie zmieszczą.
Wszystko przygotowane do spawania.
Teraz zależy od humoru speca od tego.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
lysy6961
Zapaleniec
Posty: 303
Rejestracja: poniedziałek, 22 mar 2010, 12:01

Re: Projekt X

Post autor: lysy6961 »

No to powiem Ci że to kawał rury wyjdzie:) ciekawe jak będzie brzmiał:)
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2923
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Okaże się, ale chyba przed wyjazdem do rajchu nie uda mi się go na nich odpalić.
Spawacz ma trochę roboty więc tak szybko mi nie pospawa.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

No brawo! Krok w dobrą stronę. Na zdrowie i urodę tylko zapowi wyjdzie. Swoją drogą, to czemu nie chcesz żadnych tłumików? Mi się podobają tego typu:
http://www.czesci-moto.pl/p1685,tlumik- ... ppera.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bo te proste rury, które stosujesz optycznie wydłużają jeszcze i tak już długi motocykl. Nawet jakbyś same rury pozaginał i przyciął tak, jak w prezentowanych tłumikach, to już by inaczej wyglądało.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2923
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Błażej, policz to x4.
Drogo.
Wolę własnej roboty.
Moje były cienkie i fakt, za długie.Wiem o tym i dlatego zdecydowałem się je przerobić.
Wkurwiały mnie te cienizny ale już idzie poprawka.
Po spawaniu i polerce zamontuję i pomyślę o ich długości i wykończeniu.
Albo będą jednej długości na końcach albo dół krótsze.
Czy proste czy ścięte też pomyślę.
Na pewno wstawię DB-Killery go łeb urwie bez nich po 10 kilometrach.
Czas pokaże i nie omieszkam się pochwalić wstępnym efektem.
Teraz wszystko zależy od spawacza bo 17 stycznia muszę zwinąć żagle i ciapatych przepędzić ze swojej wsi w niemcowni.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1261
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X

Post autor: Roy »

No no kawał rurska, będzie dudnił. Zamawiam filmik na wolnych obrotach ku pokrzepieniu.

Fido a co to za przekleństwa? :biggrin Zawsze upominasz innych a tu prosze.... :lol
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2923
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

A kij, daje upust wszystkim.
Ale bez przesady :nod

Jesteśmy zamkniętym gronem więc co to komu szkodzi.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

Oj, ja nie każę kupować, tylko inspirację podsyłam :biggrin
Mi się podobają tak właśnie zakończone rury/tłumiki - zagięte i ścięte. Tylko trudniej w to wsadzić jakiś wkład wyciszający. Zresztą, jakbyś się uparł, to sam byś sobie zrobił takie tłumiki z kawałków rury o średnicy 70 - 100 mm. Tylko czy robota nie wyjdzie drożej, niż ewentualny zakup. Podejrzewam też, że przy zakupie czterech mógłbyś trochę cenę ponegocjować.
PS. Na forum polskich bobberów, na którym to zaczęliście pisywać (przede mną nic się nie ukryje :twisted ) jest zdjęcie tłumika z db killerem otwieranym na linkę. Bardzo fajny smaczek.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2923
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Prawdę mówiąc kiedyś myślałem nad nimi ale.......
To to jest chromowane a ja chciałem kwasówkę.
Do tego zamiast jednego tłumika za 150 zł mam 4x fi 50 mm o długości 1 metra każdy wraz ze zwężkami.
Mówisz 70-100 mm ?

Niestety maks 50 mm mi wejdzie bo stare wydechy za blisko siebie zrobiłem.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

No, ale robisz teraz nowe. To wymieniasz same końce, czy całość będziesz robić od nowa?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2923
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Dyskusja o Układach wydechowych przeniesiona w inny dział
http://www.zapek.odt.pl/viewtopic.php?f=21&t=943" onclick="window.open(this.href);return false;


No i wydechy gotowe.
Zostało jeszcze tylko porobić odpowiednie DB-Killery 8-)
Załączniki
Zap wydechy 01.jpg
Zap wydechy 02.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
mirko
Zapomaniak
Posty: 193
Rejestracja: sobota, 12 lis 2011, 21:48
Lokalizacja: Katowice

Re: Projekt X

Post autor: mirko »

Bardzo ładnie wyglądają. Dobra robota :applause
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

O niebo lepiej, niż było. Pokaż, jak zrobiłeś przejścia średnic. Jak brzmienie? Poprawiło się? Zrób filmik z miksem starego i nowego brzmienia.
Coś praca silnika się zmieniła?

A jakbyś wydłużył trochę element, który masz pod siodłem a przed ramą tak, by zakrywał więcej tej dziury nad skrzynią biegów? Wyszłoby tak w stylu H-D trochę wtedy. I motocykl optycznie zyskałby na masywności.
Tak na szybko walnąłem bohomaz, by pokazać, co mam na myśli. Ale jak ładnie dobierzesz linię między tym elementem, a tym za rurą i dobierzesz kształt przodu, to powinno być ładnie.
Załączniki
Przechwytywanie.JPG
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2923
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Porobię foty i wrzucę.
Przejścia to wspawane do czoła redukcje fi 35 na fi 50mm, oszlifowane i wypolerowane.
Tyle że mi się spawacz nie przyłożył za specjalnie.
Brzmienie ?
Zaraz będę go odpalał, ale na pewno będzie bardzo głośny bo wydech jest wolny.
Reszta może wiosną,jak czas pozwoli.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
ODPOWIEDZ