To jak to z tym amelinium ?
Pomaluje czy nie ?
Blok jako tako mi się trzyma, gorzej głowice.
Mam na wierzchu więc pytam co dalej.
Chce na czarno i kropka.
Jakieś podpowiedzi ?
Amelinium- tego nie pomalujesz ?
Amelinium- tego nie pomalujesz ?
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Amelinium- tego nie pomalujesz ?
Generalnie z lakierowaniem aluminium nie ma żadnego problemu.
Dajesz podkład epoksydowy lub wytrawiający (z tym,że wytrawiający trzeba jeszcze pokryć podkładem akrylowym) i na to ładujesz dowolny lakier wykończeniowy.
Są również w ofercie lakiery które stosuje się bezpośrednio na aluminium.
Jednak jeśli chodzi o głowice to problemem jest wysoka temperatura.
Podkład epoksydowy , lakiery nawierzchniowe itd. w większości mają odporność do 180 stopni.
No i oczywiście głowice lakierujemy raczej cieniutko, wiadomo dlaczego.
Dajesz podkład epoksydowy lub wytrawiający (z tym,że wytrawiający trzeba jeszcze pokryć podkładem akrylowym) i na to ładujesz dowolny lakier wykończeniowy.
Są również w ofercie lakiery które stosuje się bezpośrednio na aluminium.
Jednak jeśli chodzi o głowice to problemem jest wysoka temperatura.
Podkład epoksydowy , lakiery nawierzchniowe itd. w większości mają odporność do 180 stopni.
No i oczywiście głowice lakierujemy raczej cieniutko, wiadomo dlaczego.
Re: Amelinium- tego nie pomalujesz ?
Kurde chyba coś takiego mam,polukam w garażu.
"Szpray" wchodzi w rachubę ?
"Szpray" wchodzi w rachubę ?
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Amelinium- tego nie pomalujesz ?
Generalnie każdy sprej jest gorszy od lakierów czy też podkładów dwu składnikowych .
Czyli lakier / podkład + utwardzacz,czy też aktywator.
Ja swoje głowice i cylindry polakierowałem czarnym sprejem żaroodpornym , wytrzymałość termiczna do 650 lub 850 stopni, nie pamiętam.
Na puszce pisało,że można nanosić bezpośrednio , bez stosowania podkładu.
Niestety nie miałem okazji przetestować jak sprawuje się ten lakier na głowicach w praktyce.
Ważne jest by dobrze odtłuścić podłoże, np zmywaczem , lub benzyną ekstrakcyjną .
Czyli lakier / podkład + utwardzacz,czy też aktywator.
Ja swoje głowice i cylindry polakierowałem czarnym sprejem żaroodpornym , wytrzymałość termiczna do 650 lub 850 stopni, nie pamiętam.
Na puszce pisało,że można nanosić bezpośrednio , bez stosowania podkładu.
Niestety nie miałem okazji przetestować jak sprawuje się ten lakier na głowicach w praktyce.
Ważne jest by dobrze odtłuścić podłoże, np zmywaczem , lub benzyną ekstrakcyjną .
Re: Amelinium- tego nie pomalujesz ?
Na razie mam pomyte głowice.
Stara farba gdzie zlazła to zlazła, reszta się trzyma.
Dumam właśnie bo za niedługi czas muszę czymś czarnym prysnąć.
Żaroodporną mam na cylindrach,na głowicy niestety chciałbym coś bardziej błyszczącego.
Stara farba gdzie zlazła to zlazła, reszta się trzyma.
Dumam właśnie bo za niedługi czas muszę czymś czarnym prysnąć.
Żaroodporną mam na cylindrach,na głowicy niestety chciałbym coś bardziej błyszczącego.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Amelinium- tego nie pomalujesz ?
Zapomniałem napisać, że na ile to możliwe należy powierzchnie przeszlifować drobnym papierem np. 320 lub 400, lub bordową/czerwoną włókniną . Następnie wydmuchać pył i odtłuścić .
Nie znam czarnego żaroodpornego lakieru który na 100% byłby w połysku, jest natomiast lakier żaroodporny bezbarwny z połyskiem.
http://www.kolormotip.pl/lakiery_specjalistyczne.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie znam czarnego żaroodpornego lakieru który na 100% byłby w połysku, jest natomiast lakier żaroodporny bezbarwny z połyskiem.
http://www.kolormotip.pl/lakiery_specjalistyczne.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Amelinium- tego nie pomalujesz ?
może iść krok dalej? wytoczyć sobie nowe cylindry i dorobić glowice ?
o prosze : http://www.way2speed.com/2014/11/custom ... barth.html" onclick="window.open(this.href);return false;
o prosze : http://www.way2speed.com/2014/11/custom ... barth.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Amelinium- tego nie pomalujesz ?
Gdybyś chciał w czarnym macie to dobrym rozwiązaniem jest wygotowanie elementu w łoju bydlęcym z dodatkiem proszkowanego grafitu:) Minusem tego rozwiązania jest zapach wydzielający się przy tym procederze (ludzie z osiedla by Cię mogli zlinczować).
Re: Amelinium- tego nie pomalujesz ?
ZAZ1200, głowica to tam jest "seryjna" od Abartha. Takie były dostępne do silników jak z fiata 126. Cylindry faktycznie nowe, dorobione. choć jak dobrze poszukasz, to zdarzały się nawet silniki tej serii chłodzone wodą
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... t&p=750968" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale dziś dorobić takie elementy, to tylko kwestia pieniędzy.
Fido, pamiętaj o odpowiednim przygotowaniu powierzchni. Zwiększ przyczepność farby poprzez zmatowienie powierzchni - odpowiednie szkiełkowanie (są dwa rodzaje) lub delikatne piaskowanie.
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... t&p=750968" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale dziś dorobić takie elementy, to tylko kwestia pieniędzy.
Fido, pamiętaj o odpowiednim przygotowaniu powierzchni. Zwiększ przyczepność farby poprzez zmatowienie powierzchni - odpowiednie szkiełkowanie (są dwa rodzaje) lub delikatne piaskowanie.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565