- komplet nowych zaworów + nowe gniazda + nowe prowadnice,
- zestaw naprawczy oryginał + tłoki Łada (muszę porozmawiać ze specjalistą z zakładu, które tłoki dać i jakie pasowanie ),
- nowe panewki główne + nowe panewki korbowodowe,
- nowe koło zębate rozrządu i to aluminiowe,
- nowa tarcza sprzęgła do Zastawy,
- nowy wałek rozrządu,
- nowy kompletny wałek wyrównoważający,
- nowe ponadwymiarowe szpilki z gwintem M12 (fabryczne, żadne rzemiosło),
- praktycznie nowe szklanki popychaczy (wybrałem 8 szt. z blisko 40, wybrałem takie o najmniejszym zużyciu bocznym no i ze stopą w jak najlepszym stanie), oddam je razem z blokiem na pomiary bo nie mam tak małej średnicówki i zdecyduję czy tulejować też gniazda dla nich,
- drążki popychaczy też w sumie jak nowe, wybrane 8 szt. z 40,
- fabrycznie nowy wiatrak nawiewu z PF 125p
- kupiłem od Jabola obłą pokrywę rozrządu, na zdjęciu jeszcze przed czyszczeniem.
Czekam na części i zostaje teraz mi szlif wału i tulejowanie bloku pod nowy wałek rozrządu. Odnowiłem koniki z głowic (w sensie, że domyłem, pomierzyłem- są ok, jedynie muszę przeszlifować powierzchnie, która współpracuje z trzonkiem zaworu), ale przed tym muszę jeszcze wymienić 2 szpilki na nad wymiar, nie będę póki co robił wszystkich, choć mam kpl. nad wymiarowych szpilek.
Gdy to już wszystko zrobię, silnik pójdzie w mrożony czarny lakier i biorę się za ramę.
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/596/4b5323ffe7689516m.jpg)