ZAZ 968AE
-
- Świeżak
- Posty: 25
- Rejestracja: poniedziałek, 25 mar 2013, 21:27
- Lokalizacja: Milówka
Re: ZAZ 968AE
zcart znów nie przesadzaj z tą zmianą koloru twój zap też wygląda świetnie z tego co widzę to twój różni się tylko lusterkami i mocowaniem kanapy widać to na jednym z twoich zdjęć no i pojedynczym wydechem, z którego roku masz tego zapa? co do koloru to też miałem trochę zachodu żeby wybrać odpowiedni, gość zrobił kilka próbek zanim wyszedł odpowiedni kolor, ten jest trochę żywszy od oryginału że tak to ujmę. Co do instalacji elektrycznej to raczej nie mam co modyfikować, na trzech bezpiecznikach wszystko działa i niech taki pozostanie jaki wyszedł z fabryki zwłaszcza że już teraz konserwator zabytków na tym trzyma łapę, jedyne co zmieniłem to dołożyłem radio safari i przestroiłem do na współczesną skalę fm i dołożyłem dwa małe głośniczki na tylną półkę, ale w wolnym czasie w obudowę tego radia będę chciał wstawić jakieś inne, w dodatku stereo bo w tym jest mono i czasem rozjeżdża mu się częstotliwość.
Re: ZAZ 968AE
Wiesz, ja jestem elektrycznie upośledzony i pewnie coś bym pozmieniał
Choćby obwody świateł, żeby było jaśniej z przodu. Zmodyfikowałbym zapłon jakimś modułem. I to są w pełni odwracalne zmiany, jakby co...
Widziałem taki nowoczesne retro radio, które pasowało w stare otwory montażowe. Nie te popularne jednodinowe, jak teraz, a te starsze, gdzie było wycięcie na skalę i dwa wycięcia na gałki. Coś w tym stylu
http://radia.com.pl/galeria/?radio-samo ... -usb-flash" onclick="window.open(this.href);return false;
Zresztą wpisz sobie w google "retro radio samochodowe" i oglądaj obrazki.
Jak miałem zapa mydelniczkę, to planowałem założenie mu centralnego , elektrycznych szyb i w ogóle zrobienia z niego auta "wyższej" klasy. Ale brakowało na wszystko czasu. Zresztą były większe potrzeby w tym aucie.
PS. Mnie zawsze w uszatku zastanawiało, co przyświecało autorowi w przypadku rozmieszczenia świateł z przodu i na błotniku. Bo kierunkowskazy są poniżej reflektorów jako dodatkowe i jako małe na bokach błotników. A centralnie na rogach sterczy sobie piękny klosz świateł pozycyjnych. Nie byłoby ładniej, gdyby to on robił za kierunkowskaz, a pozycyjne były wewnątrz reflektorów? Wtedy i przód, i błotniki byłyby gładsze, a linie czystsze...
![szyderca :lol](./images/smilies/icon_lol.gif)
Widziałem taki nowoczesne retro radio, które pasowało w stare otwory montażowe. Nie te popularne jednodinowe, jak teraz, a te starsze, gdzie było wycięcie na skalę i dwa wycięcia na gałki. Coś w tym stylu
http://radia.com.pl/galeria/?radio-samo ... -usb-flash" onclick="window.open(this.href);return false;
Zresztą wpisz sobie w google "retro radio samochodowe" i oglądaj obrazki.
Jak miałem zapa mydelniczkę, to planowałem założenie mu centralnego , elektrycznych szyb i w ogóle zrobienia z niego auta "wyższej" klasy. Ale brakowało na wszystko czasu. Zresztą były większe potrzeby w tym aucie.
PS. Mnie zawsze w uszatku zastanawiało, co przyświecało autorowi w przypadku rozmieszczenia świateł z przodu i na błotniku. Bo kierunkowskazy są poniżej reflektorów jako dodatkowe i jako małe na bokach błotników. A centralnie na rogach sterczy sobie piękny klosz świateł pozycyjnych. Nie byłoby ładniej, gdyby to on robił za kierunkowskaz, a pozycyjne były wewnątrz reflektorów? Wtedy i przód, i błotniki byłyby gładsze, a linie czystsze...
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: ZAZ 968AE
W modelu 968 to były kierunki,dopiero w 968A zmieniono rozmieszczenie świateł.A co do radia,to Zaporożec w oryginale nie ma miejsca na radio,radio trzeba było podwieszać pod deską.
MUCHA NA OSIE
-
- Świeżak
- Posty: 25
- Rejestracja: poniedziałek, 25 mar 2013, 21:27
- Lokalizacja: Milówka
Re: ZAZ 968AE
Błażej dzięki wielkie za pomysł z tym radiem w stylu retro, kupię coś takiego i nie będę się musiał tyle narobić żeby całą elektronikę z innego radia dopasować ale i tak wyląduje w obudowie safari tylko jakoś slot karty sd gniazdo usb będę musiał z tyłu albo od spodu zamontować bo szkoda ciąć obudowy. Co do przeróbek instalacji zapa to też miałem kilka wizji np zbudować jakiś sterownik do obsługi webasta, elektroniczny regulator napięcia i zmodyfikować układ zapłonowy choćby przez dodanie tranzystora kluczującego z przerywacza prąd na cewkę, np k750 coś takiego zrobiłem i już jeżdżę drugi sezon a wcześniej paliło styki na przerywaczu, myślałem też nad czujnikiem halla ale według mnie to już przesada:). Wiec pomysłów jest wiele tylko szkoda ruszać oryginału.
-
- Świeżak
- Posty: 25
- Rejestracja: poniedziałek, 25 mar 2013, 21:27
- Lokalizacja: Milówka
-
- Świeżak
- Posty: 25
- Rejestracja: poniedziałek, 25 mar 2013, 21:27
- Lokalizacja: Milówka
Re: ZAZ 968AE
Mój zapek to 1978r.
Re: ZAZ 968AE
Panowie przymierzam się do regeneracji całego zawieszenia. Z końcówkami kierowniczymi to sobie poradzę, ale skąd wziąć resztę gum ,tulei i osłon ?
Re: ZAZ 968AE
Spróbuj tu http://fhutranszbyt.w.interia.pl/OF-LUAZ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MUCHA NA OSIE
-
- Świeżak
- Posty: 25
- Rejestracja: poniedziałek, 25 mar 2013, 21:27
- Lokalizacja: Milówka
Re: ZAZ 968AE
albo sklepik kolegi z forum http://zazik.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; co prawda kiedyś straszny zdzierca ale teraz trochę zjechał z cenami:)
Re: ZAZ 968AE
Dzięki.
Pozdrawiam
Pozdrawiam