Projekt X (już nie jamnik)

Przywitałeś się?
To teraz się pochwal swoim Zapem.
ODPOWIEDZ
zaz1200

Re: Projekt X

Post autor: zaz1200 »

jaki podkład uzyles jakis do alu?
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Wstyd przyznać ale zwykłą minię tlenkową.
Na skrzyni zdaje egzamin więc może na flanszy też.
Mam taką nadzieję.

Na malowanie powtórne piecyka nie mam czasu,zostaje srebrna.
Za rok przygotuję sobie drugi blok,odmaluję porządnie na czarno i przełożę bebechy.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
zaz1200

Re: Projekt X

Post autor: zaz1200 »

niekończąca się historia ..zaporożec :lol
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1257
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X

Post autor: Roy »

Z tym blokiem to się zastanów :D wałek pracuje w bloku, popychacze też, używane części do innego używanego bloku? Mogą powstać duże luzy. Więc albo rozbierzesz ten silnik albo drugi ogarniesz i podmienisz.
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

No tak,faktycznie.
Ale mam jeszcze jeden calutki więc go może przywrócę do życia.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

No i pauza.
Cholerna grypa :głupek

Za to przyszła tylna ori lampa,nowa opona 19" i przedni błotnik z Intruza.
20150204_151141.jpg
Zastanawiam się nad przewodami hamulcowymi.
Robić tak jak w orginale ?
Tzn z 3 przewodów, czyli jeden od pompy do rozdzielacza pod półką i stamtąd 2 oddzielne do zacisków czy dwa długie bezpośrednio od pompy do zacisków ?
Poradźcie.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
motototo
Zapomaniak
Posty: 117
Rejestracja: wtorek, 26 lis 2013, 14:23

Re: Projekt X

Post autor: motototo »

Im mniej widać kabli tym lepiej, ja bym zapodał z rozdzielaczem.
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1257
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X

Post autor: Roy »

Zależy czy robisz na oryginalnych przewodach czy chcesz kupić oplot. Zależy też od czego masz przód, jak długie lagi etc. mało danych Panie :D ja bym robił dwa bo mi się to podoba, nie jestem zwolennikiem chowania cięgien, kabli na chama. Zależy od gustu :)
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Mam ori przewody z VN 750 , jak zresztą cały przód i chce je zmienić na oplot.
W ori był jeden z pompy do rozdzielacza pod dolną półką a z niego dopiero 2 przewody do zacisków.

I się zastanawiam czy nie zmienić tego na 2 długie.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

A po co? Jaka ma być różnica między rozdzielaczem, a dwoma przewodami? I gdzie zepniesz te dwa przewody wyżej?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Po co ?
Bo nie chciałem znów wiercić otworów w wychromowanej półce dolnej do zamontowania rozdzielacza.
Ale chyba jednak będę musiał.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1257
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X

Post autor: Roy »

Puść to na dwa oploty i nic nie wierć. Tylko kup oplot Goodridge/Spiegler a nie to badziewie Hela ;D

Jak dobrze nie zabezpieczysz świeżych otworów to zaczną Ci od nich się rozchodzić bąble pod chromem. Chromowanie to ostatni przed montażem etap, wiercenie czegokolwiek powinno się odbyć przed. Ew. złap rozdzielacz do ramy gdzieś.
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

A masz stronkę z ich produktami ???

By przymocować rozdzielacz to mogę użyć już gotowych otworów do mocowania lamp, jedynie uchwyt z nierdzewki zrobić.
Będę w garażu to pomyślę jeszcze czy dać 2 przewody czy 3.

Doszły już kierunki :yahoo
Załączniki
20150205_111725.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1257
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X

Post autor: Roy »

Trzeba by było poszperać w necie. Ja kupowałem Spieglera do Intruza ale to okazyjnie mi się trafiło. Ładne te kierunki, od czego to takie cudeńka? :D
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Kupiłem na tej aukcji
http://allegro.pl/show_item.php?item=4778717728" onclick="window.open(this.href);return false;

Mają kilka fajnych ale te co kupiłem najlepiej mi się spodobały.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Mimo grypy działam dalej.
Skrzynia i przekładnia zamontowana.
W robocie uchwyt pod linkę hamulca i poprawka dźwigni sprzęgła.
Załączniki
20150206_154744.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Założyłem właściwy kapeć na felgę i dopasowałem przedni błotnik.
Pasuje ale bez przeróbek się nie obyło.
Rozciągnąłem także starą instalację elektryczną.
Mus trochę będzie pogrzebać i szybkiego końca nie widzę.
Załączniki
20150209_193713.jpg
20150209_193044.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

Ja bym ten błotnik trochę skrócił z tyłu. Choć mógłby wtedy rzucać syfem na silnik.
Starą instalację sobie odpuść. Zrób od nowa, jaką trzeba, a nie sztukuj.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Nie sztukuję.
Trzeba tylko malutkich poprawek :biggrin
Zła nie jest a po drugie nie ma czasu na nową, czas goni.
Został tylko miesiąc roboty a do zrobienia jeszcze sporo.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Te dorabianie pierdołków i pierdołów zajmuje dużo czasu.
Dokończyłem na zicher przedni błotnik,kilka uchwytów a teraz walczę z mocowaniem skrzynki bezpieczników.
Z braku laku zakupiłem wersję dla uboższych i mus trochę porzeźbić.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Rozrysowałem sobie początek układu elektrycznego.
Błażej,luknij czy tak może być.
Załączniki
20150211_182833.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

Fido, średnio... Nie do końca rozumiem ideę aż dwóch przekaźników głównych, bezpiecznika na zasilaniu przekaźników (bardzo problematyczny) i podział na obwody. Osobiście zrobiłbym to inaczej, ale tu się wypowiem, jak się wyspowiadasz spox
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Ok, rozjaśniło się.
Schemat do poprawki :nod


Edit.
I schemat dzięki Błażejowi poprawiony. :biggrin
Załączniki
20150211_221251.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Pomału ogarniam już tą plątaninę kabli :biggrin
Przód zrobiony.
Zostały kable do czujników i wiązka na tył.
Na focie moja skrzyneczka.
Załączniki
20150215_194814.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: Projekt X

Post autor: Błażej »

Ten żółty przekaźnik NIE NADAJE SIĘ do sterowania rozrusznikiem!!! (jeśli go do tego wykorzystałeś).
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
ODPOWIEDZ