Przywitałeś się?
To teraz się pochwal swoim Zapem.
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » środa, 14 sty 2015, 14:15
Czas się brać do roboty.
A tak mi się nie chce
Lampa już zamocowana.
Załączniki
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » wtorek, 20 sty 2015, 20:13
Rozebrałem Zapa, kończę spawać na gotowo ramę.
Teraz tylko szlifowanie i malowanko.
Załączniki
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Roy
Zapomaniak
Posty: 1261 Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec
Post
autor: Roy » wtorek, 20 sty 2015, 22:26
Rama wyszła profesjonalnie
A biker`s work is never done...
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » środa, 21 sty 2015, 10:26
E tam, dużo jej do tego brakuje.
Dziś żałuję, że góry nie zrobiłem na 2 rurach,wtedy niżej miałbym zbiornik.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Roy
Zapomaniak
Posty: 1261 Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec
Post
autor: Roy » środa, 21 sty 2015, 17:57
No ale miałbyś więcej kombinacji ze zbiornikiem. Z resztą nic straconego, zbiornik możesz zawsze przerobić.
A biker`s work is never done...
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » środa, 21 sty 2015, 18:47
Tego już się nie da bardziej przerobić.
Mam inny na oku ale cena mnie zadusiła bo aż 1600 zł.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Roy
Zapomaniak
Posty: 1261 Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec
Post
autor: Roy » środa, 21 sty 2015, 19:15
To od czego to?:D za tyle jak poszukasz to Ci zrobią od postaw ;P w Klasykmanii w Mikołowie krzyczą coś ok 2 koła za zbiornik.
A biker`s work is never done...
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » środa, 21 sty 2015, 21:08
Łooooo
Ja chciałem z Habety zamówić ale cena wzrosła i jak dla mnie jest to w tej chwili nieosiągalne.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Roy
Zapomaniak
Posty: 1261 Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec
Post
autor: Roy » czwartek, 22 sty 2015, 00:04
No ale z habety to kupisz zbiornik do Hadeka czyli pod zapa to będzie do całkowitej przebudowy :p a w klasykmanii np. zrobią Ci konkretnie pod zapa za ten sam/podobny hajs :D
A biker`s work is never done...
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » czwartek, 22 sty 2015, 16:53
Tak czy siak, drogo.
Może się coś ciekawego trafi do przeróbki.
Kończę ramę, szpachluje spawy.
Może uda mi się przez weekend pomalować choć podkładem.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Roy
Zapomaniak
Posty: 1261 Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec
Post
autor: Roy » czwartek, 22 sty 2015, 17:45
Polecam spawy pocynować, cyna ma to do siebie że pracuje razem zm etalem, nie pęka. W nowym automobiliście masz opisane co i jak.
A biker`s work is never done...
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » czwartek, 22 sty 2015, 21:20
Nie ma na to czasu.
I tak już 6 lat przy tym tyram
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Roy
Zapomaniak
Posty: 1261 Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec
Post
autor: Roy » czwartek, 22 sty 2015, 22:38
A na szpachlowanie jest?:D
A biker`s work is never done...
zaz1200
Post
autor: zaz1200 » piątek, 23 sty 2015, 00:20
ja zachorowałem na zapa w 96 roku
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » piątek, 23 sty 2015, 14:16
Roy pisze: Polecam spawy pocynować
Nie mam sprzętu na tą technologię.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299 Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00
Post
autor: Błażej » piątek, 23 sty 2015, 18:29
Mały palnik, topnik do rynien, szczotka druciana i kawałek twardego drewna (do wyrównywania cyny).
http://www.odrdzewiacz.fora.pl/blacha-k ... ik,16.html " onclick="window.open(this.href);return false;
Technologia niby archaiczna, ale klasyczna, ma swój urok, a do tego nie pęka, jak szpachla
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » piątek, 23 sty 2015, 19:00
Palnika brak.
Za to rama już oszlifowana i gotowa do malowania podkładem.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » sobota, 24 sty 2015, 14:36
Rama już zapodkładowana.
Zmatować ją jeszcze przed malowaniem na czarno ?
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
mirko
Zapomaniak
Posty: 193 Rejestracja: sobota, 12 lis 2011, 21:48
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mirko » sobota, 24 sty 2015, 20:58
Oczywiście zmatować :) Jeśli nie masz wtrąceń w podkładzie ( zanieczyszczeń) to wystarczy ramę
przelecieć włókniną koloru bordowego ( gradacja + -360 ). 15 -20 minut i po temcie.
Jeśli chcesz coś wygładzić, usunąć , itp. polecam materiał ścierny na gąbce .
Wszystko na sucho.
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » sobota, 24 sty 2015, 21:05
Przeleciałem na mokro papierkiem 600.
Po niedzieli jade po farbę.
Miałbym ją pod ręką to już bym pobielił i było by po temacie.
Załączniki
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » poniedziałek, 26 sty 2015, 19:34
No i rama ubielona na szatański czarny
Załączniki
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » środa, 28 sty 2015, 20:14
Odświeżyłem z lekka piecyk i ramę postawiłem na koła.
Załączniki
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
motototo
Zapomaniak
Posty: 117 Rejestracja: wtorek, 26 lis 2013, 14:23
Post
autor: motototo » czwartek, 29 sty 2015, 20:17
Idziesz jak burza, sprzęt będzie dopracowany wybitnie, ja niedawno odebrałem siedzenie z obszycia i nic więcej chyba w marcu uda mi się pogrzebać.
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » czwartek, 29 sty 2015, 20:29
Fotki siedziska mile widziane bo sam się za chwilę biorę za swoje.
Pomalowałem podkładem dzwon i przekładnię.
Malowanko na czarny szatański na dniach (skrzynia również).
Załączniki
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Fido
Administrator
Posty: 2923 Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:
Post
autor: Fido » piątek, 30 sty 2015, 19:41
I pomalowane.
Załączniki
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.