Ze względu na notoryczny brak czasu i pieniędzy, nawet na rozpoczęcie mojego projektu, jestem zmuszony sprzedać silnik. Stan jest mi bliżej nieznany, ponieważ nie miałem okazji zrzucić głowic i sprawdzić jak to wygląda w środku. Osoba od której go kupowałem twierdziła, że przebieg samochodu w momencie demontażu wynosił 50 tysięcy km. Jedyne co udało mi się sprawdzić to, że wałem kręci się lekko, a przy dobrze wkręconych świecach czuć jednak opór podczas suwu sprężania(na forum opisywałem, że wał lata swobodnie, ale potem okazało się, że trzeba było podokręcać świece).
Czego brakuje:
- kopułka, kable WN
- pasek napędu prądnicy(może znajdę jakiś stary na wzór, nie wiem czy w całości)
- urwana 1 szpilka w tym kolanku przy wydechu(NIE W GŁOWICY)
Co się nie nadaje do powtórnego użycia:
- świece(są w stanie raczej opłakanym - daję na wzór)
- wydech po 1 stronie na pewno, nie wiem jak po drugiej
- palec rozdzielacza wygląda średnio, ja bym wymienił
- uszczelki dekli od klawiatur rozsypały się ze starości
- przerywacz chyba raczej do wymiany
Co jest i wygląda na zdatne:
- klawiatura i dźwigienki są oblepione starym zaschłym olejem, czyli przynajmniej nie zardzewiały
- jest docisk sprzęgła, ale obrośnięty rdzą, nie wiem czy się nada
- prądnica(gdzieś obciera wiatrak)
Reszta jak to w silniku, jest gaźnik, kolektor, oblachowanie, sporo kurzu i kilka martwych pająków na dokładkę
![Drwi :P](./images/smilies/laugh2.gif)
Słowem kompletny silnik z kilkoma brakami i ze sporą szansą na dobry stan cylindrów.
Odbiór tylko osobisty w Warszawie(Rembertów).
Cena: hmm... powiedzmy, że 3 stówki do delikatnej negocjacji.
W razie pytań:
gg: 3575709 - pisać, że chodzi o silnik, bo często olewam spamy i dzieci neo
mail: specjalista (at) rembertow (kropka) net