Fiat - nieznane oblicze
Fiat - nieznane oblicze
https://www.youtube.com/watch?v=PSq0eSmIMtY" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fiat - nieznane oblicze
Klangor ładny !ale to nie 125 , z głowicy wygląda że to 132 i to raczej 2.0 l . Nogawki raczej do urwania .
Re: Fiat - nieznane oblicze
No bo fiat 125, to był nowoczesny samochód z nowoczesnym silnikiem. Tylko naszego kraju, który kupił licencję na samochód, nie było stać na zakup licencji na nowoczesny silnik i musieliśmy się zadowolić starszym modelem. Poczytajcie historię licencji na fiata 125.
Oryginał był właśnie na dwuwałkowym silniku.
PS. Projekt silnika naszego fiata, czyli pf 125 powstał około 1936 roku.
Oryginał był właśnie na dwuwałkowym silniku.
PS. Projekt silnika naszego fiata, czyli pf 125 powstał około 1936 roku.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Fiat - nieznane oblicze
Czasami zastanawiam się nad rodowodem naszego silnika Zapa, wszak z NSU Prinz to współdzieli chyba tylko koncepcję nadwozia pontonowego; układ cylindrów silnika i reszta mechaniki to twór... no właśnie czyj?
Re: Fiat - nieznane oblicze
Z tego co się orientuję,to naprawdę sowiecki wymysł.Nie wiele im się zdarzało
MUCHA NA OSIE
Re: Fiat - nieznane oblicze
Silnik zaza to czysto radziecka konstrukcja. Bez inspiracji zachodnimi konstrukcjami. Na pewno, co niektóry wpierają, nie ma nic wspólnego z silnikiem NSU. Rodowód nadwozia, o dziwo, też od nsu prinz się nie wywodzi. Ale o tym już było...
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565