BLACK WARRIOR
Re: BLACK WARRIOR
No to jak chcesz żeby ci równo pracował.
Byłbyś więcej pisał to by nie było tego tematu.
Teraz wiesz dlaczego proszę o konkrety.
Zap bez ssania ciężko pali (a nawet wcale).
Ale by to wiedzieć trzeba mieć minimum wiedzy na temat czterosuwów.
A bez filtra to nie praca tylko męka dla pieca.
By wyregulować gaźnik to musisz mieś filtr i zagrzany silnik.
Byłbyś więcej pisał to by nie było tego tematu.
Teraz wiesz dlaczego proszę o konkrety.
Zap bez ssania ciężko pali (a nawet wcale).
Ale by to wiedzieć trzeba mieć minimum wiedzy na temat czterosuwów.
A bez filtra to nie praca tylko męka dla pieca.
By wyregulować gaźnik to musisz mieś filtr i zagrzany silnik.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: BLACK WARRIOR
Du-di nie przytykalem paluchami tylko chcialem przegazowac
Re: BLACK WARRIOR
Czytaj ze zrozumieniem. Ja nie napisałem ze zatykasz tylko przytykasz ( przysłaniasz ) swobodny przepływ powietrza . Jeżeli ten przepływ jest ograniczony , przez filtr doń , To powietrze musi szybciej pędzić przez kanały ,a co za tym idzie ,że porywa więcej paliwa , skład jest ściśle określony.
Re: BLACK WARRIOR
chodzilo mi o to ze nie grzebalem nic przy wlocie powietrza na filmiku
Re: BLACK WARRIOR
a gdzie moge "wlaczyc" ssanie?
Re: BLACK WARRIOR
A czy szanowny kolega popatrzył na schemat gaźnika który jest na forum.
Jeżeli nie to zapraszam bo.... nie znam tego typu gaźnika ale moje zdanie jest takie . Na rysunku nr 26 zaznaczona ssanie , dźwignia 27/28 tym wyłączysz ssanie ,przesłona ma być w chorągiewkę i nie przesłaniać kanału powinno to być widać . Poniżej nr.4 oznaczono przepustnicę mieszanki , steruję nią dźwignia 1/2 . a śrubką nr. 3 regulujesz wolne obroty. Pomiędzy dzwigniami ssania i przepustnicy powinno być druciane cięgno .
Jeżeli nie to zapraszam bo.... nie znam tego typu gaźnika ale moje zdanie jest takie . Na rysunku nr 26 zaznaczona ssanie , dźwignia 27/28 tym wyłączysz ssanie ,przesłona ma być w chorągiewkę i nie przesłaniać kanału powinno to być widać . Poniżej nr.4 oznaczono przepustnicę mieszanki , steruję nią dźwignia 1/2 . a śrubką nr. 3 regulujesz wolne obroty. Pomiędzy dzwigniami ssania i przepustnicy powinno być druciane cięgno .
Re: BLACK WARRIOR
dzieki za podpowiedzi,jutro bede sie bawil dalej
Re: BLACK WARRIOR
kto mi wyjasni dlaczego czesto spotykam sie ze zdaniem ze silnik zapka w trajce to nieporozumienie??
Re: BLACK WARRIOR
Duży, wysoki, ciężki, czyli całkiem pogarsza i tak niekorzystny już rozkład mas (silnik za tylną osią). Już zaporożcem ciężko się jeździło, jak bagażnik był pusty. A do tego słabowity, bo 40 - 45 KM, to niewiele.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: BLACK WARRIOR
No i Zap jest jak Junak,co byś nie robił to i tak gdzieś cieknie olejem.
Czy to nieporozumienie że taki silnik w trajce ?
Nie, to tylko na trike.pl jeden ma uraz do tego silnika.
Może nie jest to najlepsza jednostka ale ładnie się prezentuje. :D
Szczególnie z tyłu.
Czy to nieporozumienie że taki silnik w trajce ?
Nie, to tylko na trike.pl jeden ma uraz do tego silnika.
Może nie jest to najlepsza jednostka ale ładnie się prezentuje. :D
Szczególnie z tyłu.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: BLACK WARRIOR
mnie właśnie ten widok bojowej sylwetki silnika urzekł przed laty. Reszta jak w junaku
Re: BLACK WARRIOR
Garbusa silnik też duży i ciężki. Ja bym się dopatrywał kiepskich materiałów, z których go wymłodzili.
A biker`s work is never done...
Re: BLACK WARRIOR
W czasach gdy konstruowano ten silnik,40-45 KM to nie była mała moc,garbus z 1300 cm,miał 40 KM,Skoda 1000 MB z 1000cm miała 42-48 KM,nawet Golf I który jest o wiele nowszą konstrukcją 1100cm miał 50 KM,więc niema się co czepiać silnika Zaporożca który został opracowany w latach 60,a właściwie wersja 750cm w latach 50 i jego moc to 23 KM.Błażej pisze:Duży, wysoki, ciężki, czyli całkiem pogarsza i tak niekorzystny już rozkład mas (silnik za tylną osią). Już zaporożcem ciężko się jeździło, jak bagażnik był pusty. A do tego słabowity, bo 40 - 45 KM, to niewiele.
MUCHA NA OSIE
Re: BLACK WARRIOR
Dokładnie a Harley ile ma? Taki Shovel też ma moc w granicach 50-55 KM, a ludzie są w stanie zapłacić za taki syfiaty silnik kilka tysięcy. Syfiaty technicznie, tak jak Zap i tak jak Zap wizualnie piękny.
A biker`s work is never done...