Filmy o Zapach
"Aprító-és Jonoka kell válnia az új export árucikkek Cool
És mit látok! Magyarország valószínűleg nem túl sok tiszteletben látnivalók. Jonok a jonok de pseudocruiser néz Vector 150, NSU kalucsni a hypertrophia "
Please English!
Dodane po 1 minutach:
Sorry!
Please English:
"Choppery z Jonoka powinny się stać naszym nowym towarem eksportowym Cool
A co ja widzę! Chyba na Węgrzech to nie mają zbyt dużego szacunku dla zabytków. Jonok jak jonok ale pseudocruiser wyglądem przypominający Wektora 150 z NSU Kalosza to przerost Rolling Eyes"
És mit látok! Magyarország valószínűleg nem túl sok tiszteletben látnivalók. Jonok a jonok de pseudocruiser néz Vector 150, NSU kalucsni a hypertrophia "
Please English!
Dodane po 1 minutach:
Sorry!
Please English:
"Choppery z Jonoka powinny się stać naszym nowym towarem eksportowym Cool
A co ja widzę! Chyba na Węgrzech to nie mają zbyt dużego szacunku dla zabytków. Jonok jak jonok ale pseudocruiser wyglądem przypominający Wektora 150 z NSU Kalosza to przerost Rolling Eyes"
Üdv:szaszatis
www.brezsnyevbosszuja.5mp.eu
www.brezsnyevbosszuja.5mp.eu
to nie zap...ale http://www.youtube.com/watch?v=td80nx0H ... re=related
Dodane po 11 minutach:
http://www.youtube.com/watch?v=tYRXkUeD ... re=related czy on ma takie długie kolektory dolotowe?
Dodane po 11 minutach:
http://www.youtube.com/watch?v=tYRXkUeD ... re=related czy on ma takie długie kolektory dolotowe?
Garbus z jednym gaźnikiem ma generalnie długie kolektory, bo z centralnego gaźnika kolektory dochodzą do głowic, które są najdalej wysuniętymi na boki częściami silnika:
http://brzeg.szybkooferty.pl/vw-garbus-1-5/579295.html
Tutaj gaźnik jest jeszcze dodatkowo wysunięty przed przednie podciągi ramy. Swoją drogą, ciekawe, jak długo to popracuje bez żadnego filtra zasysając to, to poderwie przednie koło...
Poziome gaźniki były stosowane w sportowych wersjach silników gaźnikowych i pracowały przykręcone bezpośrednio do głowicy, więc jego złożenie z tak długim dolotem, mija się chyba z celem.
http://brzeg.szybkooferty.pl/vw-garbus-1-5/579295.html
Tutaj gaźnik jest jeszcze dodatkowo wysunięty przed przednie podciągi ramy. Swoją drogą, ciekawe, jak długo to popracuje bez żadnego filtra zasysając to, to poderwie przednie koło...
Poziome gaźniki były stosowane w sportowych wersjach silników gaźnikowych i pracowały przykręcone bezpośrednio do głowicy, więc jego złożenie z tak długim dolotem, mija się chyba z celem.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
- i_luciferi86
- Zapomaniak
- Posty: 114
- Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58
Kolejny Zapek
http://www.youtube.com/watch?v=Oo-vRUNceao
i coś jeszcze
http://www.youtube.com/watch?v=hTGQam_B ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Oo-vRUNceao
i coś jeszcze
http://www.youtube.com/watch?v=hTGQam_B ... re=related
- i_luciferi86
- Zapomaniak
- Posty: 114
- Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58
- i_luciferi86
- Zapomaniak
- Posty: 114
- Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58
a mnie się marzy coś takiego...BMW i Zundappy sahary nie dorastają do pięt..sami zobaczcie...
http://www.youtube.com/watch?v=oN_1zjHWLKw
http://www.youtube.com/watch?v=oN_1zjHWLKw
Ciekawy materiał:
http://www.youtube.com/watch?v=qEhOBuNN ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=qEhOBuNN ... re=related
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Ot, trzeba się było języków uczyć :D
Jest to prezentacja silnika zaporożca przerobionego na 1.4 litra. Średnica tłoka 82 mm, skok 66 mm. Stopień sprężania 9.2. Gaźnik Solex 21083, w którym pracuje tylko pierwsza gardziel. Bezprzerywaczowy zapłon elektroniczny na bazie rodzielacza do Tawrii. W czasie testu sprężania osiągnięto około 12 atmosfer.
Przerobiono głowice. Zmniejszono komorę spalania poprzez stoczenie nadlewu o 5 mm (widać na filmie, że wanienka jest wyraźnie spłycona). Osłony popychaczy skrócono o 6 mm. Cylindry skrócono o 1 mm. Tłoki pochodzą z chevroleta nivy. Z cylindrów usunięto jedno zebro i przetoczono, by wszedł w głębszą głowicę.
Tak przerobionym autem, właściciel jeździł przez dwa lata tylko z domu do pracy i z powrotem po 1.5 km. Nie rozgrzewał specjalnie silnika, jeździł na półsyntetycznym oleju. W tak przerobionym silniku zużycie paliwa spadło o połowę w porównaniu do nieprzerobionego*. Jeśli zastosować tłoki o płaskich denkach bez komory spalania, to można dodatkowo zwiększyć stopień sprężania do 10.
*- w to aż trudno uwierzyć
Jest to prezentacja silnika zaporożca przerobionego na 1.4 litra. Średnica tłoka 82 mm, skok 66 mm. Stopień sprężania 9.2. Gaźnik Solex 21083, w którym pracuje tylko pierwsza gardziel. Bezprzerywaczowy zapłon elektroniczny na bazie rodzielacza do Tawrii. W czasie testu sprężania osiągnięto około 12 atmosfer.
Przerobiono głowice. Zmniejszono komorę spalania poprzez stoczenie nadlewu o 5 mm (widać na filmie, że wanienka jest wyraźnie spłycona). Osłony popychaczy skrócono o 6 mm. Cylindry skrócono o 1 mm. Tłoki pochodzą z chevroleta nivy. Z cylindrów usunięto jedno zebro i przetoczono, by wszedł w głębszą głowicę.
Tak przerobionym autem, właściciel jeździł przez dwa lata tylko z domu do pracy i z powrotem po 1.5 km. Nie rozgrzewał specjalnie silnika, jeździł na półsyntetycznym oleju. W tak przerobionym silniku zużycie paliwa spadło o połowę w porównaniu do nieprzerobionego*. Jeśli zastosować tłoki o płaskich denkach bez komory spalania, to można dodatkowo zwiększyć stopień sprężania do 10.
*- w to aż trudno uwierzyć
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565