jak to jest zrobione trike
jak to jest zrobione trike
ciekawy jestem jak ktos to zrobił skoro pisze ze rama nie cięta i ze możliwy powrót do grginału i z czego ta tylnia oś moze ktoś wie cos na ten temat
http://moto.allegro.pl/k-750-polskie-do ... 04749.html
http://moto.allegro.pl/k-750-polskie-do ... 04749.html
Proste. Wykorzystujesz oryginalne mocowania motocykla. W tym przypadku łączysz to poprzez zmodyfikowany wahacz i punkty mocowań amortyzatorów.
Popatrz na Junaka B20.
Popatrz na Junaka B20.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
No to coś specjalnie dla ciebie:
http://www.exilecycles.com/index.php?section=25
http://www.exilecycles.com/index.php?section=25
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
I know. That is from Exile. In my opinion, the nicest bikes. They are so simple, no ornaments, no unnecessary elements. Just simple form. Totally opposit to OCC known from Discovery Ch.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
- i_luciferi86
- Zapomaniak
- Posty: 114
- Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58
- i_luciferi86
- Zapomaniak
- Posty: 114
- Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58
A przypatrz się. Zdjęcie od tyłu motocykla. Ta wielka aluminiowa obudowa po lewej stronie osi. Wewnątrz jest dyfer.
To samo miałeś w junaku - łańcuch napędzał mechanizm różnicowy:
http://motorenowacja.pl/pl/galeria/junak_b_20
Sztywną oś mają z reguły quady, ale one są przeznaczone głównie na nieutwardzane nawierzchnie.
To samo miałeś w junaku - łańcuch napędzał mechanizm różnicowy:
http://motorenowacja.pl/pl/galeria/junak_b_20
Sztywną oś mają z reguły quady, ale one są przeznaczone głównie na nieutwardzane nawierzchnie.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Przede wszystkim użyłbym magicznego słowa... A co już masz? I co planujesz? W sumie najwięcej roboty będziesz miał z tylnym zawieszeniem. Możesz zrobić na oryginalnych wahaczach, ale moim zdaniem nie będzie to ładnie wyglądało.Albo zrobić tak, jak to robią chłopaki w buggy. Tu masz linki do dwóch rosyjskich for, gdzie omawiane są wszelkiego rodzaju buggy, w tym na zaporożcu i inne wszędołazy:goldheart pisze:rozpoczynam budowe trajki na zapie, potrzebuje fotki "golej ramy"
http://buggy-plans.ru/forum/index.php
http://lunohodov.net/forum/index.php
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Z fotką golasa jest problem.
Jeszcze się taką nikt nie chwalił.
Ruskiego też ja ni panimaju ale staram się coś tam zawsze wygrzebać.
Na foty ciekawej wschodniej traji jeszcze nie trafiłem.
Jest jedna ciekawa ale fot z budowy u mienia brak.
Jeszcze się taką nikt nie chwalił.
Ruskiego też ja ni panimaju ale staram się coś tam zawsze wygrzebać.
Na foty ciekawej wschodniej traji jeszcze nie trafiłem.
Jest jedna ciekawa ale fot z budowy u mienia brak.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.