Trike
Dziękuję za sprostowanie sprawy z Luazem, to bardzo ważne było. Jestem dośc biegły w temacie niebieskiego jajka i zrobiłem pewne przymiarki którymi się podzielę.
Miałem pomysł taki:
Silnik Ford scorpio Cosworth 2,9l 24V v6
Skrzynia automat A4LD
Dyfer oryginalny ze szperą
Wniosek:
Da się to zrobic z tym że silnik leży między nogami a koła tylne wypadają dośc daleko. Jak to komus nie przeszkadza to ma szansę stac się posiadaczem 200 konnej triki o momencie przekraczającym nasze umiejętności prowadzenia takiego potwora.
Masa silnika, skrzyni, dyfer - 350kg
Zawieszenie tylne - 80kg
Zawieszenie przednie ok, 60
Rama ok 80
Prędkośc pewnie przekroczy 260km/h i pewnie braknie odwagi aby ją osiągnąc.
Spalanie będzie się wahało w okolicy 10 litrów
Silnik ma rozwarcie cylindrów 60 stopni, zbiornik będzie musiał wylądowac gdzies z tyłu.
Silnik polecam typu BOA czyli z roczników do 93'. Późniejsze mają wadę w napędzie rozrządu, co kosztuje każdowazowo kilka tysięcy złotówek.
Tak wygląda ten silnik wraz ze skrzynią:
http://www.capri.pl/image/car/2873/1959/90433
To akurat relacja zestaurowania mojej Granady w której spocznie ten potwór.
Dodam jedynie, że można go śmiało uturbic. Moc jaką wtedy może dysponowac zbliży się do 500KM :
Pozdr
Miałem pomysł taki:
Silnik Ford scorpio Cosworth 2,9l 24V v6
Skrzynia automat A4LD
Dyfer oryginalny ze szperą
Wniosek:
Da się to zrobic z tym że silnik leży między nogami a koła tylne wypadają dośc daleko. Jak to komus nie przeszkadza to ma szansę stac się posiadaczem 200 konnej triki o momencie przekraczającym nasze umiejętności prowadzenia takiego potwora.
Masa silnika, skrzyni, dyfer - 350kg
Zawieszenie tylne - 80kg
Zawieszenie przednie ok, 60
Rama ok 80
Prędkośc pewnie przekroczy 260km/h i pewnie braknie odwagi aby ją osiągnąc.
Spalanie będzie się wahało w okolicy 10 litrów
Silnik ma rozwarcie cylindrów 60 stopni, zbiornik będzie musiał wylądowac gdzies z tyłu.
Silnik polecam typu BOA czyli z roczników do 93'. Późniejsze mają wadę w napędzie rozrządu, co kosztuje każdowazowo kilka tysięcy złotówek.
Tak wygląda ten silnik wraz ze skrzynią:
http://www.capri.pl/image/car/2873/1959/90433
To akurat relacja zestaurowania mojej Granady w której spocznie ten potwór.
Dodam jedynie, że można go śmiało uturbic. Moc jaką wtedy może dysponowac zbliży się do 500KM :
Pozdr
Zbudowałem Kozaka i to nie moje ostatnie słowo:P
Witam widzę że przybyło "trajkowiczów" :D miło że dołączyliście do naszego grona
Ja znaleazłem skrzynie biegów i dyfer od Mercedesa 124 i przymierzam się do zakupu zapodam fotki z Allegro, co wy nato panowie?
http://www.allegromat.pl/aukcja37042
http://www.allegromat.pl/aukcja37043
Ja znaleazłem skrzynie biegów i dyfer od Mercedesa 124 i przymierzam się do zakupu zapodam fotki z Allegro, co wy nato panowie?
http://www.allegromat.pl/aukcja37042
http://www.allegromat.pl/aukcja37043
Fido
Moc maksymalna (przy 4400-4500 obr/min):
- MeMZ-9683: 41 KM stopień kompresji 7,2 na ołowiówce 73
- MeMZ-968GE: 45 KM stopień kompresji 7,2 na ołowiówce 76
- MeMZ-968BE: 50 KM stopien kompresji 8,4 na ołowiówce 93
Ja akurat jestem w posiadaniu tego ostatniego silniczka, bo rocznik 92.
A jak już wstawiać inną skrzynię to może coś trwalszego (i lub szybszego) niż maluszek czy zaz?
Moc maksymalna (przy 4400-4500 obr/min):
- MeMZ-9683: 41 KM stopień kompresji 7,2 na ołowiówce 73
- MeMZ-968GE: 45 KM stopień kompresji 7,2 na ołowiówce 76
- MeMZ-968BE: 50 KM stopien kompresji 8,4 na ołowiówce 93
Ja akurat jestem w posiadaniu tego ostatniego silniczka, bo rocznik 92.
A jak już wstawiać inną skrzynię to może coś trwalszego (i lub szybszego) niż maluszek czy zaz?
Nie wiem czy aby nie bluźnisz :
Michał Wawrzonowski walczył i poległ, to nie jest silnik stworzony do sportu.
http://www.motoforum.pl/315/zapor.html
Michał Wawrzonowski walczył i poległ, to nie jest silnik stworzony do sportu.
http://www.motoforum.pl/315/zapor.html
Powolny jeździec :)
Myślałem bardziej nad pokombinowaniem z wtryskiem, gdzieś nawet leży u minie wtrysk od ibizy w jakimiś stopniu przystosowany do zapkowego, ale nie było czasu to pomysł poszedł w niepamięć. Może jakieś turbo?
Tu http://www.youtube.com/watch?v=qkgXJQ3LShc jest turbo zaporożec niestety ruskiego nie znam to nie wiem czy ma silnik wymieniony.
Ech fantazja mną nosi, ale pokombinować zawsze można.
Tu http://www.youtube.com/watch?v=qkgXJQ3LShc jest turbo zaporożec niestety ruskiego nie znam to nie wiem czy ma silnik wymieniony.
Ech fantazja mną nosi, ale pokombinować zawsze można.
W tym silnik nie jest zdaje się wymieniony.
Tłoki 79mm, gaźnik inny, dolot zmieniony, wydech..
Autor pisze:
"I don't know how many hp. is there. They say that with tuning what is set up on my car there is 55-60hp"
Turbo daje w takim razie niewielkie nadciśnienie, na więcej nie ma ta konstrukcja siły. 2 cylindry w powolnym silniku o małej pojemności nie napędzą konkretnego turbo, a jedno turbo na 4 cylindry w v4 jest dość kłopotliwe technologicznie, jeśli już doładować to kompresorem, tylko po co tyle zachodu dla kilka niutonów więcej:)
Fantazja może i Cię ponosi ale nad tym wtryskiem możesz pomyśleć!
p.s. do rasowania 4 kółka nadają się bardziej, a z turbo.. :
Tłoki 79mm, gaźnik inny, dolot zmieniony, wydech..
Autor pisze:
"I don't know how many hp. is there. They say that with tuning what is set up on my car there is 55-60hp"
Turbo daje w takim razie niewielkie nadciśnienie, na więcej nie ma ta konstrukcja siły. 2 cylindry w powolnym silniku o małej pojemności nie napędzą konkretnego turbo, a jedno turbo na 4 cylindry w v4 jest dość kłopotliwe technologicznie, jeśli już doładować to kompresorem, tylko po co tyle zachodu dla kilka niutonów więcej:)
Fantazja może i Cię ponosi ale nad tym wtryskiem możesz pomyśleć!
p.s. do rasowania 4 kółka nadają się bardziej, a z turbo.. :
Powolny jeździec :)
Re: Trike
Wygrzebana na olx
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Trike
Z forum trajek
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.