Cześć. Po tym jak sytuacja spowodowała,że nie mogłem ukończyć zapa,minęło trochę czasu,sprawy w życiu się poukładały i wziąłem się za przebudowę suzuki gs 850 z 80roku. Wstawiam fotki motocykla przed przebudową i po .Obecnie moto rozebrane na części i ,,maluje się,,
Sprzęt zapowiada się o wiele bardziej "rasowo" od oryginału.
Jedynie co to zastanawia mnie wielkość zbiornika paliwa - taki pozostanie ?
Ciekaw jestem finału po pomalowaniu sprzęta.
A co - jak się bawić to się bawić, benzynę wyj.... diesla wstawić !
Nooo! chylę czoła , mnie się podoba. Ale w twojej galerii widziałem dwie interesujące mnie części : jedna to dzwon , druga przekładnia . Więc pytania dotyczą tych dwóch rzeczy , jaką metodą łączyłeś niezgodność skrzyni Dniepra z dzwonem Zappa,nie widać ( nie widzę ) blachy flanszy. Oraz od czego pochodzi lub symbol skrzyni ( przekładni ) przenoszącej napęd z prawej na lewą stronę.
Skrzynia była łączona z silnikiem flanszą.Był to odlew zrobiony przez kogoś z forum.Przekładnię kupiłem na allegro.Był to element kombajnu rolniczego,znalazłem pod hasłem - maszyny rolnicze przekładnie.Przełożenie było 1:1,kupił ją ode mnie gostek,który zamontował ją w aucie po zmianie silnika i śmiga do dziś.
Silnik przejechany szczotą drucianą na wiertarce i pomalowany farbą MOTIP do alufelg.Sama farba jest rewelacyjna,parę rzeczy już malowałem wyrobami tej firmy.Ta do alufelg robi kolor srebrnego matu,bo na felgi tzeba położyć jeszcze bezbarwny dla uzyskania połysku,a bez tego wygląda jak po szkiełkowaniu,no i temperaturę na bloku silnika i pokrywie zaworów spokojnie wytrzymuje.Żeby zrobić zaciek na malowanym elemencie tą farbą,trzeba by się mocno natrudzić.A dekle silnika po delikatnej polerce
wojtas pisze:27 i 28 października w warszawie odbędzie się BODYART CONVENTION. Dostałem zaproszenie z moim moto,więc jak ktoś będzie w pobliżu to zapraszam.