Projekt X (już nie jamnik)
Projekt X (już nie jamnik)
Decyzja zapadła.
Zabieram się za budowę Zapa od nowa.
Czas przygotować biorcę do przeszczepu organów a jest nim VN 750. Przydała by się dla niego jakaś nazwa, coś w rodzaju Arlen Ness II,Highway Chile lub coś w ten deseń.
Propozycje przyjmę na PW.
Zabieram się za budowę Zapa od nowa.
Czas przygotować biorcę do przeszczepu organów a jest nim VN 750. Przydała by się dla niego jakaś nazwa, coś w rodzaju Arlen Ness II,Highway Chile lub coś w ten deseń.
Propozycje przyjmę na PW.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Odważna decyzja,więc będziemy obserwowali i DOPINGOWALI "tempo prac".Rama z "dyfrem" od VN750 ? Skrzynia biegów ....? Powiedz coś więcej.??
Re: Projekt X
E tam! Zrób otwarty konkurs!
Wszystko zależy od stylu jaki chcesz nadać sprzętowi.
Jak ma być zły, to "el diablo" albo "nosferatu". Jak ma być ładny klasyk, to "renovatio" (nie wiem czemu, ale mi się to słowo podoba) albo "del toro". Albo nadaj mu jakąś swojską nazwę - "parowóz" (czemu nie? w końcu na wolnych ładnie słychać suwy, niemal jak w parowozie :D ). I zawsze możesz stworzyć nazwę od swojego imienia/nicku...
Właśnie, co ma być - drag, chop, bob, inny?
Zrób jakiś rysunek, co i jak zamierzasz zmienić w ramie.
Wszystko zależy od stylu jaki chcesz nadać sprzętowi.
Jak ma być zły, to "el diablo" albo "nosferatu". Jak ma być ładny klasyk, to "renovatio" (nie wiem czemu, ale mi się to słowo podoba) albo "del toro". Albo nadaj mu jakąś swojską nazwę - "parowóz" (czemu nie? w końcu na wolnych ładnie słychać suwy, niemal jak w parowozie :D ). I zawsze możesz stworzyć nazwę od swojego imienia/nicku...
Właśnie, co ma być - drag, chop, bob, inny?
Zrób jakiś rysunek, co i jak zamierzasz zmienić w ramie.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Projekt X
Silnik Zap- skrzynia ze wstecznym- przekładnia- kardan- dyfer VN.
To tak w skrócie.Większość przełożę z Rajtara.
Ogólna koncepcja ?
Jeszcze jej nie mam.Okaże się.Na razie chce włożyć jednostkę napędową i postawić to wszystko na koła.
Może coś w rodzaju Rajtara,zależy jaki zbiornik przypasuje.
Renovatio mi się podoba ale poczekam na inne propozycje.Mogą być i w tym temacie.
To tak w skrócie.Większość przełożę z Rajtara.
Ogólna koncepcja ?
Jeszcze jej nie mam.Okaże się.Na razie chce włożyć jednostkę napędową i postawić to wszystko na koła.
Może coś w rodzaju Rajtara,zależy jaki zbiornik przypasuje.
Renovatio mi się podoba ale poczekam na inne propozycje.Mogą być i w tym temacie.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
No i zaczęły się pierwsze problemy.
Półka górna nie pasuje do dolnej (lub na odwrót).
Nie ważne.
Ważne że do siebie nie pasują.
Gość sprzedający mi ramę chyba coś pomylił.
Górę wsadził od nie tego modelu.
Rozstaw lag się zgadza ,średnica nie (rozwierciłem z 36 na 38mm) i nie zgadza się odsadzenie mocowania sztycy.Czyżby góra była od VN 700 a nie 750 ?
Problemem jest teraz zamówienie samej góry bo diabli wiedzą co przyślą.
Foty podglądowe.Różnica jakieś 12 mm.
Półka górna nie pasuje do dolnej (lub na odwrót).
Nie ważne.
Ważne że do siebie nie pasują.
Gość sprzedający mi ramę chyba coś pomylił.
Górę wsadził od nie tego modelu.
Rozstaw lag się zgadza ,średnica nie (rozwierciłem z 36 na 38mm) i nie zgadza się odsadzenie mocowania sztycy.Czyżby góra była od VN 700 a nie 750 ?
Problemem jest teraz zamówienie samej góry bo diabli wiedzą co przyślą.
Foty podglądowe.Różnica jakieś 12 mm.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Fido, te półki to mają lagi równolegle do sztycy, czy jest jakiś kąt pochylenia? Jeśli to pierwsze, to po cholerę ci takie paskudne półki? Dotnij coś na wymiar według własnego pomysłu. A te sprzedaj w skupie. Rzekłem
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Projekt X
Równolegle.
A orginały potrzebne bo wszystko mam orginalne z VN, koło też.
Na robione półki mnie na razie nie stać.
Wpakowałem i tak w ten sprzęt kupę kasy a zaczynać trzeba od początku.
Podałem sprzedawcom wymiary i odezwał się jeden.
Druga półka ma pasować, już zamówiona.
Gdybym sprawdził 100 razy to bym w błoto nie wywalił kasy na rozwiercanie pod wymiar 38 mm by lagi wlazły i pod grubszą kierę bo będzie calówka z Rajtara.
Eh, biednemu zawsze wiatr w oczy.
Ale się nie poddaję.
Jutro cięcie ramy.
A orginały potrzebne bo wszystko mam orginalne z VN, koło też.
Na robione półki mnie na razie nie stać.
Wpakowałem i tak w ten sprzęt kupę kasy a zaczynać trzeba od początku.
Podałem sprzedawcom wymiary i odezwał się jeden.
Druga półka ma pasować, już zamówiona.
Gdybym sprawdził 100 razy to bym w błoto nie wywalił kasy na rozwiercanie pod wymiar 38 mm by lagi wlazły i pod grubszą kierę bo będzie calówka z Rajtara.
Eh, biednemu zawsze wiatr w oczy.
Ale się nie poddaję.
Jutro cięcie ramy.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Zrobisz, jak uważasz, ale w tej chwili docięcie płyty stalowej nie stanowi ani problemu, ani strasznych kosztów. Są firmy robiące takie usługi wodą lub laserem. Kiedyś coś zamawiałem i byłem mile zaskoczony cenami.
http://www.amaprofil.pl/7,kontakt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zadzwoń. Zapytaj.
http://www.amaprofil.pl/7,kontakt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zadzwoń. Zapytaj.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Projekt X
Zrobi się kiedyś.
Na razie wystarczy wydatków.
Mus ruszyć z robotą.
Na razie wystarczy wydatków.
Mus ruszyć z robotą.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
E tam! Szeroka półka, długa oś, dystanse i moto nabiera całkiem innej "twarzy" :D
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Projekt X
A widzisz, zapomniałem.
Takowe półki mam przecież z Rajtara.Wystarczy tylko dorobić drugą sztycę.
Pomyśli się.
Na razie podziałam na orginalnych.
Takowe półki mam przecież z Rajtara.Wystarczy tylko dorobić drugą sztycę.
Pomyśli się.
Na razie podziałam na orginalnych.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Dziś doszła ta półka która miała być.
Tamta była chyba od VN 700 i dlatego nie pasowała.
Składam przód i biorę się dalej do pracy a dokładniej do rozciągania ramy.
Tamta była chyba od VN 700 i dlatego nie pasowała.
Składam przód i biorę się dalej do pracy a dokładniej do rozciągania ramy.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Relacjonuj na bieżąco i rób foty! bo forum zamiera! miłego stretchingu PS. To nie jest takie łatwe jak się z pozoru wydaje - ot przedłużyc ramę i już ale z drugiej strony to nie pierwszyzna dla Ciebie -powodzenia.
Re: Projekt X
No łatwe to nie jest.
Problem za problemem.Ale jakoś dam radę.
Ważne że coś się dzieje, bo do Rajtara nie miałem już weny.
Rama ucięta,dół poszerzony oraz nastąpiły wstępne przymiarki.
Jakiś taki długawy wychodzi.
Wahacz mógłby być z 10 cm krótszy.Po niedzieli ciąg dalszy.
Problem za problemem.Ale jakoś dam radę.
Ważne że coś się dzieje, bo do Rajtara nie miałem już weny.
Rama ucięta,dół poszerzony oraz nastąpiły wstępne przymiarki.
Jakiś taki długawy wychodzi.
Wahacz mógłby być z 10 cm krótszy.Po niedzieli ciąg dalszy.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Straszliwie długi... Nie dasz rady podgiąć trochę przednich podciągów i przesunąć silnika do przodu? Po odległości przedniego koła od ramy widać, że raczej się da.
Ewentualnie przekręć przednią ramę tak, żeby przednie podciągi szły bardziej pionowo, co pochyli ci główkę ramy i wydłuży przód. Dół podegnij bardziej. Efekt jak poprzednio - silnik przesunięty do przodu.
Ewentualnie przekręć przednią ramę tak, żeby przednie podciągi szły bardziej pionowo, co pochyli ci główkę ramy i wydłuży przód. Dół podegnij bardziej. Efekt jak poprzednio - silnik przesunięty do przodu.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Projekt X
Pomyślę.
Problemem jest półmetrowy wahacz z którym zapewne nic się nie da zrobić.
Problemem jest półmetrowy wahacz z którym zapewne nic się nie da zrobić.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Z wahaczem raczej ciężko, bo czekałaby cię też przeróbka wału napędowego. A to już ciężka robota będzie. Przecież nie utniesz i pospawasz na rurkę...
Samego wahacza nawet się da się przerobić na centralny element, bo raczej nie wytrzyma tego obudowa dyfra. Bo to ona jest podparta amortyzatorem. Ani na coś w stylu softail...
Ile wynosił rozstaw osi w oryginale, a do ilu ci się wydłużył?
Samego wahacza nawet się da się przerobić na centralny element, bo raczej nie wytrzyma tego obudowa dyfra. Bo to ona jest podparta amortyzatorem. Ani na coś w stylu softail...
Ile wynosił rozstaw osi w oryginale, a do ilu ci się wydłużył?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Projekt X
ja mam 2m wzrostu i prawie na każdej maszynie czuje się jak na psie, więc mi się podoba taka długość mniam :) pokombinowałbym raczej z ramą pomiędzy siodłem a główką ramy, jakiś wyciągnięty zbiornik bym zrobił...
Re: Projekt X
Też nad tym myślę.Najwyżej większe siodło będzie,do tego jakiś zbiornik jak u Zapora1200.
Jego jakiś bardziej proporcjonalny jest,a może mi się tylko wydaje.
Na razie powalczę z dołem ramy a góra potem.Chwilowo na gaźnik dwu gardzielowy miejsca brak.
Jego jakiś bardziej proporcjonalny jest,a może mi się tylko wydaje.
Na razie powalczę z dołem ramy a góra potem.Chwilowo na gaźnik dwu gardzielowy miejsca brak.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Fido po co skracać to ma być duża męska maszyna a nie motorek dla panienki :)
Re: Projekt X
Może i racja.
Ale byłby zgrabniejszy gdyby tylne kółko było bliżej silnika.
Wymiary poznam po niedzieli.
Ale byłby zgrabniejszy gdyby tylne kółko było bliżej silnika.
A zapomniałem pomierzyć.Błażej pisze: Ile wynosił rozstaw osi w oryginale, a do ilu ci się wydłużył?
Wymiary poznam po niedzieli.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Fabryczny rozstaw osi VN 750 to 152,5 cm.
Mi wychodzi jakieś 184 cm czyli 32 cm więcej od orginału.
To tak na razie na oko, bo czekam na inny alternator, nie wiem jak daleko popchnąć silnik do przodu.No i walczę jeszcze z przekładnią.
Jest trochę spier...na i szukam rozwiązania jak tu urwać 2 cm.
Mi wychodzi jakieś 184 cm czyli 32 cm więcej od orginału.
To tak na razie na oko, bo czekam na inny alternator, nie wiem jak daleko popchnąć silnik do przodu.No i walczę jeszcze z przekładnią.
Jest trochę spier...na i szukam rozwiązania jak tu urwać 2 cm.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X
Rozstaw wcale nie tak dużo...
Co kombinujesz z alternatorem? Jak chcesz mały i wystarczający, to od tico. Małe toto, wbudowany regulator, "bendzie pan zadowolony". Kupisz na szrocie za małe pieniądze...
Co znowu z tą przekładnią? Kurde! Przyślij ją do mnie, to dam do RZETELNYCH speców do poprawki.
Co kombinujesz z alternatorem? Jak chcesz mały i wystarczający, to od tico. Małe toto, wbudowany regulator, "bendzie pan zadowolony". Kupisz na szrocie za małe pieniądze...
Co znowu z tą przekładnią? Kurde! Przyślij ją do mnie, to dam do RZETELNYCH speców do poprawki.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Projekt X
Najgorszy jest wałek odbiorczy (ten co wchodzi w skrzynię).
Za miękki, za długi i za krótki wieloklin wewnątrz.
Miał być głębszy żeby go można było skrócić cały wałek o 1-2 cm.
Najlepiej byłoby dorobić drugi ale kasy brak na to i czasu.
Mam pomysł ale podjadę do tokarza i zobaczę czy się tego czepi.
Zyskałbym te 2 cm w długości motocykla no i nie byłoby takiej wielkiej dziury między przekładnią a skrzynią.
Altek ma być z jakiegoś Peugeota,okaże się.
Za miękki, za długi i za krótki wieloklin wewnątrz.
Miał być głębszy żeby go można było skrócić cały wałek o 1-2 cm.
Najlepiej byłoby dorobić drugi ale kasy brak na to i czasu.
Mam pomysł ale podjadę do tokarza i zobaczę czy się tego czepi.
Zyskałbym te 2 cm w długości motocykla no i nie byłoby takiej wielkiej dziury między przekładnią a skrzynią.
Altek ma być z jakiegoś Peugeota,okaże się.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.