w skrócie o moim dzikim wieprzu
w skrócie o moim dzikim wieprzu
Właśnie wróciłem z drewutni, skrzynia wrzucona, dyfer i wysprzęglik zamontowane (znowu coś do przodu )
- Załączniki
-
- i z boku
- zap1.jpg (11.28 KiB) Przejrzano 22859 razy
-
- przed malowaniem i polerowaniem (zdecydowałem się na czarny mat i polerowane alum)
- z2.jpg (13.52 KiB) Przejrzano 22859 razy
-
- rama (obecnie po malowaniu)
- ram1.jpg (11.59 KiB) Przejrzano 22859 razy
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Niezły sprzęt.
Szkoda że tak drastycznie pozmniejszałeś zdjęcia.
Szkoda że tak drastycznie pozmniejszałeś zdjęcia.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Zdecydowanie Wole dłubać przy zapie za komputeryzacją nie przepadam więc spróbuje jeszcze raz wrzucić jakieś foty
- Załączniki
-
- rozrząd.jpg (78.98 KiB) Przejrzano 22851 razy
-
- no nie wiem jak to będzie po czasie ale czarny mat i polerowane alum do mnie przemawia ;)
- kardan.jpg (149.92 KiB) Przejrzano 22851 razy
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Już jest ok.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Jeśli masz foty większej rozdzielczości Zapa to edytuj swój post i wrzuć je bo czekam by dokładniej obejrzeć sobie ten motocykl.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
ile jacka danielsa schodzi na wypolerowanie pokrywy zaworów?
M-72, wersja Euro5
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Albo jakiś link do zdjęć :)
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Kilka fotek przed malowaniem i dzisiejsze...
- Załączniki
-
- 5.jpg (202.57 KiB) Przejrzano 22776 razy
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Zrób wyliczankę - jakie koła i rozmiary, od czego przód, co zmienione przy silniku, jak rozwiązane sprzęgło, jaki zapłon, ile waży całość...
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
coś mnie enternet nie daje rady
- Załączniki
-
- masakrycznie ciasno ale poszło
- 3.JPG (177.11 KiB) Przejrzano 22775 razy
-
- no myślałem że go nie wsadze...
- 1.JPG (136.74 KiB) Przejrzano 22775 razy
-
- dzisiejszy postęp :)
- 2.JPG (149.62 KiB) Przejrzano 22775 razy
-
- 4.jpg (190.37 KiB) Przejrzano 22775 razy
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Jak pisałem w powitalni nabyłem "zwłoki" zapa jakieś dwa lata temu i wiele rzeczy dokończyłem dorabiam, ulepszam itd. Jeżeli chodzi o koła to wykonane na felgach samochodowych, piasty stalowe toczone, szprychy dorabiane (ktoś się nieźle namęczył). Wymiary 180x70x16 - przód, 170x80x15 - tył. Przód podobnie jak koła nabyty - samoróba. Poza tym że nieźle wygląda to się nie sprawdza, w najbliższym możliwym czasie chcę go wymienić. Jeżeli chodzi o silnik to podobnie jak większość obniżony aparat, chłodnica od japonii przeniesiona na przód, wentylator pod kolektorem, gaźnik od garba. Sprzęgło od rusa w kole zaza, wysprzęglanie hydrauliczne (wysprzęglik od nubiry ze zmniejszoną średnicą tłoczyska - dla najmniejszego uszczelniacza jaki zdobyłem na rynku), dźwignia skrócona. Z zapłonem będe eksperymentował, chcę zamontowaćmoduł elektroniczny (stykowo tranzystorowy) dla zwiększenia iskry, jak dobrze pamiętam to sts-12. Cały motór to licze że będzie ważył z 300kg, ale to się okaże jak go z powrotem poskładam, a idzie to opornie bo robiłem nową kryzę i kilka rzeczy znowu trzeba przerabiaćBłażej pisze:Zrób wyliczankę - jakie koła i rozmiary, od czego przód, co zmienione przy silniku, jak rozwiązane sprzęgło, jaki zapłon, ile waży całość...
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Wał masz na oryginalnych krzyżakach, czy masz tam wstawiony jakiś przegub samochodowy? Bo przy takiej oponie, to chyba odchyla się trochę...
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Dokładnie tak, od strony kardana oryginalny krzyżak, a od strony skrzyni przegub samochodowy.Błażej pisze:Wał masz na oryginalnych krzyżakach, czy masz tam wstawiony jakiś przegub samochodowy? Bo przy takiej oponie, to chyba odchyla się trochę...
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Masz tam jakąś amortyzację na tarczy lub wale? Bo skoro nie masz oryginalnej gumy, a przegub, to jest sztywno. Nie dostaje zespół napędowy za bardzo po dupie?
Jak ty do niego oliwę lejesz? :D Bo widzę, że wlew masz zaślepiony (chyba, że to odkręcany korek).
Ten przód to całkowicie samoróbka, czy adoptowane lagi od czegoś? Nie był połamany? Bo na zdjęciu widać jakby rysy, a na prawej ladze zaraz nad gumą jakiś garb (albo na zdjęciu tak wyszło).
Jak chcesz robić nowy przód, to gadaj z mancinem, bo tez jest na etapie wymiany. Może coś razem wymyślicie zgrabnego
Jak ty do niego oliwę lejesz? :D Bo widzę, że wlew masz zaślepiony (chyba, że to odkręcany korek).
Ten przód to całkowicie samoróbka, czy adoptowane lagi od czegoś? Nie był połamany? Bo na zdjęciu widać jakby rysy, a na prawej ladze zaraz nad gumą jakiś garb (albo na zdjęciu tak wyszło).
Jak chcesz robić nowy przód, to gadaj z mancinem, bo tez jest na etapie wymiany. Może coś razem wymyślicie zgrabnego
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
zapodaj fote tego przegubu i daj znac od jakiego auta?
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Dokładniej to STS-14BYKU76 pisze:Z zapłonem będe eksperymentował, chcę zamontować moduł elektroniczny (stykowo tranzystorowy) dla zwiększenia iskry, jak dobrze pamiętam to sts-12.
Jak masz foty tych zwłok zaraz po zakupie to zapodaj.
Piękny sprzęt.
Muszę ruszyć coś z robotą przy swoim bo mnie zazdrość zżera.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
-
- Zapomaniak
- Posty: 136
- Rejestracja: sobota, 9 cze 2012, 19:58
- Lokalizacja: Podlipie (Małopolska)
- Kontakt:
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
zapek bardzo mi sie podoba
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Właśnie troche się obawiam że napęd dostanie po pi.. jak się znajdzie jeszcze miejsce i czas na modernizacje to będe "ulepszał" :D Oliwe leje przez klawiature :D Co do lag to coś z nimi nie halo jedna dłuższa od drugiej (po zdjęciu koła) pewnie dlatego źle pracują, bo żeby założyć koło to tą dłuższą trzeba pasem ścisnąć a żeby dobrać się im do środka trzeba znać patent twórcy :(Błażej pisze:Masz tam jakąś amortyzację na tarczy lub wale? Bo skoro nie masz oryginalnej gumy, a przegub, to jest sztywno. Nie dostaje zespół napędowy za bardzo po dupie?
Jak ty do niego oliwę lejesz? :D Bo widzę, że wlew masz zaślepiony (chyba, że to odkręcany korek).
Ten przód to całkowicie samoróbka, czy adoptowane lagi od czegoś? Nie był połamany? Bo na zdjęciu widać jakby rysy, a na prawej ladze zaraz nad gumą jakiś garb (albo na zdjęciu tak wyszło).
Jak chcesz robić nowy przód, to gadaj z mancinem, bo tez jest na etapie wymiany. Może coś razem wymyślicie zgrabnego
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Fido !
Przeczytałem dzisiaj Twojego posta że ta cała polerka silnika po odpaleniu to psu na bude :( a tyle jacka danielsa poszło :(
Musisz to odwołać :)
Przeczytałem dzisiaj Twojego posta że ta cała polerka silnika po odpaleniu to psu na bude :( a tyle jacka danielsa poszło :(
Musisz to odwołać :)
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
zaz1200 pisze:zapodaj fote tego przegubu i daj znac od jakiego auta?
- Załączniki
-
- przegub pochodzi od jakiegoś modelu audi
- IMG_2553.JPG (141.14 KiB) Przejrzano 22701 razy
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Niezły patent z tym dyfrem.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Ten patent to uchwyt zacisku hamulcowego (troche odchudzony :) ) mam nadzieje że go nie ukręci...
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Maszyna wspaniała, a powiedz jak masz z papierami na niego, legalnie czy jak wszyscy ?
ZAPOR - służba w mundurze
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
Marek, tak przy okazji - przecież prawo nie działa wstecz, jesli masz wieprza z piecem zaza i było ok, to co zbiorą Ci teraz papiery i zabronią jazdy?
Re: w skrócie o moim dzikim wieprzu
No tak, zgodnie z prawem doszło do uszkodzenia ramy poprzez przecięcie i spawanie, bez stosownych pozwoleń (nie zapłaciłem) i dokumentacji (nie zapłaciłem) więc zostanie zabrany dowód do czasu usunięcia usterki (wymiany ramy na nie uszkodzoną) i ponownym badaniu technicznym.
Za dokumentacje i dokumenty płaci się kolejno od najbliższych koryta. Teraz ci z tyłu koryta nie wezmą kasy, bo dostaną w głowe od tych co przy samym korycie, normalne prawo III RP.
Za dokumentacje i dokumenty płaci się kolejno od najbliższych koryta. Teraz ci z tyłu koryta nie wezmą kasy, bo dostaną w głowe od tych co przy samym korycie, normalne prawo III RP.
ZAPOR - służba w mundurze