https://www.olx.pl/oferta/yamaha-drag-s ... BrJzU.html" onclick="window.open(this.href);return false;
warto brac na baze? czy po spaleniu to nie bedzie rdza żarła bardziej?
zaz dragstar
Re: zaz dragstar
Ja bym brał.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
- zapek-1974
- Zapomaniak
- Posty: 434
- Rejestracja: czwartek, 4 wrz 2008, 19:46
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: zaz dragstar
Wpiaskować, zamalować dobrym epoksydem i lakierek.
Re: zaz dragstar
a mialby ktoś do tego skrzynię np z BMW z wyjsciem na wał po lewej stronie przerobioną pod zapka?
Re: zaz dragstar
A ja bym poogladal dobrze. Jesli opiekl sie lakier to spoko, a jesli rama stala w plomieniach to mogly zajsc od temperatury zmiany w strukturze metalu i moze potem pekac pod byle obciazeniami...
Tak jak po spawaniu na styku spoiny zmienia sie struktura materialu i np. Zazwyczaj tam pekaja konstrukcje. Do tego nie wiadomo czy jej nie powyginalo rowniez od temp.
Tak jak po spawaniu na styku spoiny zmienia sie struktura materialu i np. Zazwyczaj tam pekaja konstrukcje. Do tego nie wiadomo czy jej nie powyginalo rowniez od temp.
A biker`s work is never done...
Re: zaz dragstar
I tak zapewne trzeba ciąć ramę i przedłużać.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.