Projekt X (już nie jamnik)
Re: Projekt X (Jamnik)
Tłoki nowe, czy stare? Jakie pasowanie masz tłok - cylinder?
A biker`s work is never done...
Re: Projekt X (Jamnik)
Tłoki stare ale pomierzone przez fachowca który stwierdził że jeszcze są ok.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Szukam tłoków nominalnych. Mam komplet nowych cylindrów, z grupy elekcyjnej czerwonej, w stanie idealnym ale brakuje mi tłoków. Popatrzę dzisiaj za szklankami.
A biker`s work is never done...
Re: Projekt X (Jamnik)
Popatrz bo jeszcze nie zacząłem składać.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Przy niedzieli pogoda przegoniła mnie z powrotem do chałupy więc poszedłem pomierzyć wysokość cylindrów przed montażem.
Masakra.
Ruski na odpierdol porobił i takie kwiatki wyszły że szok.
Prawie się poddałem.
Ale parę piwek i sukces.
Podorabiałem uszczelki z papieru.
3x 0,6 mm a jedna ori 0,2 mm
Jeden cylinder nie trzymał standardowej wysokości przylgni z blokiem i głowicą aż o 0,4 mm
Na dniach jeszcze pomierzę dokładniej.
Nie popełnię znów tego samego błędu.
Masakra.
Ruski na odpierdol porobił i takie kwiatki wyszły że szok.
Prawie się poddałem.
![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Ale parę piwek i sukces.
Podorabiałem uszczelki z papieru.
3x 0,6 mm a jedna ori 0,2 mm
Jeden cylinder nie trzymał standardowej wysokości przylgni z blokiem i głowicą aż o 0,4 mm
Na dniach jeszcze pomierzę dokładniej.
Nie popełnię znów tego samego błędu.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Pierścienie na tłokach na miejscu, tłoki w cylindrach na miejscu, głowice na cylindrach też.
Kolektor ssący dobity i gaźnik też na miejscu.
Zostaje próba ciśnienia sprężania (wstępna) by oblukać czy głowica dobrze przylega do cylindrów.
Trzymcie kciuki.![Devil :twisted](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Kolektor ssący dobity i gaźnik też na miejscu.
Zostaje próba ciśnienia sprężania (wstępna) by oblukać czy głowica dobrze przylega do cylindrów.
Trzymcie kciuki.
![Devil :twisted](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Silnik odpalony,dociera się.
Ale muszę chyba docisnąć bardziej głowice lewą, bo mi się poci olejem między nią a cylindrem.
Trochę to do dupy.
Kuźwa zawsze coś![Głupek :głupek](./images/smilies/glupek.gif)
Ale muszę chyba docisnąć bardziej głowice lewą, bo mi się poci olejem między nią a cylindrem.
Trochę to do dupy.
Kuźwa zawsze coś
![Głupek :głupek](./images/smilies/glupek.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Posiadanie SAMa traci sens.
Re: Projekt X (Jamnik)
Nie jest źle.
Pierwsze 70 km przejechane.
Jeszcze ze 30 i spuszczam ojej.
Potem zalewam go Eurolem 20W50 i po 500 km płukanka i znów wymiana już na syntetyk + dodatek do oleju.
Pierwsze 70 km przejechane.
Jeszcze ze 30 i spuszczam ojej.
Potem zalewam go Eurolem 20W50 i po 500 km płukanka i znów wymiana już na syntetyk + dodatek do oleju.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
No i tak wygląda olej po 100 km
![Szok :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Szok :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
A no nie ![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Skąd tyle syfu? Czy co to tam jest?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Projekt X (Jamnik)
Selektol tak nabrudził.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Wypłucz silnik, a nie marnuj olej. Centryfugę wyczyściłeś? Masz dołożony filtr zewnętrzny?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Projekt X (Jamnik)
Nie mam zewnętrznego filtra.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Najwyższy czas dołożyć. Zwłaszcza, że to nic trudnego w tym silniku.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Projekt X (Jamnik)
Pomyślę.
Na razie rozglądam się za nową pompą oleju.
Moja już na wykończeniu.
Na razie rozglądam się za nową pompą oleju.
Moja już na wykończeniu.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
a nie idzie dorobić kół zębatych nowych?
Re: Projekt X (Jamnik)
Pompa to nie tylko koła zębate.
Tam jest wiele punktów, które trzeba pomierzyć by sprawdzić, czy nadaje się do regeneracji.
Ja dorwałem używkę, w jeszcze przyzwoitym stanie.
Dałem do planowania dekiel i obudowę + płaszczyzna do bloku.
Złożyłem to na cieniutką uszczelkę + hermetic.
Po niedzieli wytargam starą i się okaże, w jakim jest stanie.
Foty dodam później.
Tam jest wiele punktów, które trzeba pomierzyć by sprawdzić, czy nadaje się do regeneracji.
Ja dorwałem używkę, w jeszcze przyzwoitym stanie.
Dałem do planowania dekiel i obudowę + płaszczyzna do bloku.
Złożyłem to na cieniutką uszczelkę + hermetic.
Po niedzieli wytargam starą i się okaże, w jakim jest stanie.
Foty dodam później.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Foty
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
i jakie masz tam luzy między kołami a korpusem? Ja mam ich z 7 i każda szrot. Tzn. pewnie by działały i pompowały, ale luzy na pograniczu wymiany, zgodnie z księga.
A biker`s work is never done...
Re: Projekt X (Jamnik)
Na granicy zużycia czyli ok. 0,08-0,09
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Zlałem znów olej po 500 km.
Błoto.
Wytargałem też z pieca pompę oleju.
Masakra.
Nadaje się to jedynie na szrot.
Błoto.
![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Wytargałem też z pieca pompę oleju.
![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Masakra.
Nadaje się to jedynie na szrot.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Po założeniu drugiej pompy nie wiele się poprawiło.
Mam manometr do mierzenia ciśnienia ale niestety redukcje do niego są za długie i nie wkręcę bo rama przeszkadza.
Coś mi się zdaje że silnik mówi pa pa i czas dolać chyba moto-doktora.![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Mam manometr do mierzenia ciśnienia ale niestety redukcje do niego są za długie i nie wkręcę bo rama przeszkadza.
Coś mi się zdaje że silnik mówi pa pa i czas dolać chyba moto-doktora.
![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.