Zapor w mundurze
Nie ja chłopaka znam, z naszych ziem jest . To był dniepr, miał połaczone wydechy w jeden pod skrzynią i płaszcz wodny na tym, a ta woda grzała parownik. Na oko robił i udało mu się wcelować w temperatury. Ale ja chce motocykl mieć osobny a nie z koszem tylko. A rama no ta sama, tylko pomalowana, a dzisiaj już farba wyschła kolor końcowy. Już nie długo i jazdaaaaaaa
ZAPOR - służba w mundurze
Baaaaaaaaaaardzooooooo łaaaaaaaadnyyyyyyy!!!
Brawo!
Choć uważam, że te chromowane dekle zaworów trochę nie licują z lakierem. I rury wydechowe mogły by być troszkę inne. Ale to takie moje osobiste zdanie
Ale linia, proporcje i kompozycja motocykla - pierwszorzędne!
PS. Do czego teraz wykorzystasz starą puszkę filtra?
Brawo!
Choć uważam, że te chromowane dekle zaworów trochę nie licują z lakierem. I rury wydechowe mogły by być troszkę inne. Ale to takie moje osobiste zdanie
Ale linia, proporcje i kompozycja motocykla - pierwszorzędne!
PS. Do czego teraz wykorzystasz starą puszkę filtra?
A więc w sumie nie planuje zakryć tego zbiornika, bo daje łatwy dostęp do gaźnika i kopułki i tak dalej, ale deszcz to zaleje pewnie. Ale planu nie mam. A wydechy, będą krótsze, na razie nie zapaliłem go jeszcze więc nie obcinałem rur jakoś tak wyszło. Jeszcze instalacje zrobię i jak zapale to zapodam filmik może
... a co do puszki filtra tooo nie wiem, na razie atrapa
... a co do puszki filtra tooo nie wiem, na razie atrapa
ZAPOR - służba w mundurze
No i pierwsza impreza za mną, biwak - majówka. Niestety awaria awaria jedna za drugą ..... Okazało się że jak zgaśnie ciepły to zapalić go się nie da, ale już wiem, że powodem może być kondensator który powoduje iskrzenie styków przerywacza i osłabioną iskrę na świecach , co nie daje zapłonu, a w konsekwencji zalanie silnika. Poza tym ślizgające się sprzęgło, postanowiłem wyjąć skrzynie i zobaczyć co jest. Z flanszy poleciał czarny olej ( jak silnikowy) więc myślałem że z silnika i tarcze pływają w oleju, ale nie .... Wałkiem skrzyni olej przedostał się wysprzęglikiem do tarcz i się ślizgały, ale przy oględzinach kół zauważyłem że pękły 3 zęby z 4 biegu więc decyzja prosta ..... zakup szybkiej 4 ki i dyfra 10x35.
zwykła 4 i dyfer 9 nie do jazdy jest , wolny że w trase to męka.
zwykła 4 i dyfer 9 nie do jazdy jest , wolny że w trase to męka.
ZAPOR - służba w mundurze
Jak masz kondensator zamontowany? Bo raz przyjechał do mnie pacjent, że ma "motór słaby", wina iskry, a przecież wymienił przerywacz i kondensator. Tylko jak zobaczyłem, jak zamontował ten kondensator, to mu parsknąłem w twarz. Nie miał jak przykręcić, więc żeby mu nie klekotał, to go ładnie obwiązał taśmą izolacyjną i upchał w "kącie" :D (dla nie wiedzących: obudowa kondensatora, to jeden z jego biegunów i MUSI być podłączony do masy, by działać).
Ostatnio zmieniony wtorek, 5 maja 2009, 00:11 przez Błażej, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak wiem wiem nawet wiem, że jak zapalasz silnik i złapiesz kondensator za obudowe i druga ręką do masy to twój poziom adrenaliny skoczy do maximum.
Ale poważnie, poprostu nie miałem innego i zostawiłem stary od zapora w oryginalnym miejscu. Tylko to jakieć lata 70 te więc nie ma się co dziwić że nie działa
i obiecany filmik.... tylko się rączki trząsły trochę
http://www.youtube.com/watch?v=QsQp--Dnbdc
Ale poważnie, poprostu nie miałem innego i zostawiłem stary od zapora w oryginalnym miejscu. Tylko to jakieć lata 70 te więc nie ma się co dziwić że nie działa
i obiecany filmik.... tylko się rączki trząsły trochę
http://www.youtube.com/watch?v=QsQp--Dnbdc
ZAPOR - służba w mundurze
Dzięki hopaki, super że się podoba, wzbudza zainteresowanie, chyba zrobie na baku napis - własność prywatna - zakaz siadania , nie mądre matki sadzają dzieciaki do zdjecia, a jak mówię, że silnik ma 800 stopni to wtedy trafia do główek że ooooo jaaaa dziecko mi się poparzy hiehieheihie.
Fajnie słyszeć że ..."ładny motor".... dzięki :))))
Fajnie słyszeć że ..."ładny motor".... dzięki :))))
ZAPOR - służba w mundurze