sam musisz zdecydowac czy benzbyna czy dieselek.
ja mam juz rame w kolorze silnik ze skrzynia zapakwany.
niedziela - impreza u tesciowej (brak słów)
od poniedziałku dalej elementy w lakierek i w rame.
Dziekuje Marku ale prace juz troszke dalej. Nawet został piecyk odpalony.
Teraz przerwałem na chwilke zabawe z zapem na rzecz syreny (wkońcu trzeba ja dokończyc) ale za ok miesiac dalej walcze z moto. Trzeba dokończyc przed sezonem.
Witajcie. Panowie na jakich alternatorach jezdzicie bo mam zamontowany z matiza/tico i nie moge dopasowac paska sa za duże lub za male. naciąg na nic wiecej juz mi nie pozwala bo zbiornik nisko.
Tylko jak tam umocować rolkę , musi to być solidne ani to wspawać ani wiercić w obudowie kół. Ja zamontowałem od Uno/Tipo 1.4 , nawet koło pasowe pasuje do pasków pasujących do napędu w zazie (ale słów na pas 8) )
Daleko mam do paska i koła ale panowie . W Zaz-ie też nie było rolki napinacza ,ani ruchomego alternatora . luz paska likwidowano podkładkami wyjmowanymi ze środka koła , czy nie mam racji.
Marku. Na pierwszym zdjęciu odnoszę wrażenie ,że koło pasowe alternatora jest małe ( złudzenie ) ?. A na ostatnim większe , jaki jest przekładnik kół w oryginalnym zestawie?
Bo ja się wstrzymałem z wykończeniem koła na altku ,i nie chcę dać za małego bo się altek rozleci.
na drugim jest założone na sztuke oryginalne dzielone, ale zrezygnowałem z niego na rzecz koła chyba od alternatora Łady nivy - takie miałem. Tak naprawde nie zastanawiałem się nad tym jakie będą obroty, bo wydawało mi się, ze najważniejsze, zeby nie były za małe. Niewiem, czy za duże zaszkodzą ? ale nie mam problemu z ładowaniem. Fakt, ze pierwsza trasa zagotowała akumulator, ale ustawiłem regulator mechaniczny ( pod nadzorem miernika), sprężyne ponaciągałem i gra.