Witam po zimie :)
Nic się nie działo, więc się nie odzywałem, ale nie znaczy że Tu nie zaglądałem
![Mruga ;)](./images/smilies/wink.gif)
Panowie temat następujący.
Przyszło cieplej, więc i wyciągnąłem Iwana, założyłem elektryczną pompkę paliwa i jazda.
Odpalił po zimie z pewnymi oporami ale dał radę
![Mruga ;)](./images/smilies/wink.gif)
Mała przejażdżka, wróciłem do domu, pochodził chwilę na wolnych, zgasł i to już był jego koniec :)
Po cudowaniu okazało się że skończyły się cylindry z tłokami, poniżej foto co było w cylindrach po zdjęciu głowicy :)
Pomyślałem o nowym zestawie - cylindry plus tłoki, pogadałem z Zazikiem z Wa-wy i odradził mi ten pomysł, gdyż współczesne wykonanie Ukraińskie jest marne, mówi że rozejrzy się za samymi tłokami, a jak mogę to mam ratować stare cylindry.
Zawiozłem głowice na szlifiernie i mówię o ukraińskich tłokach a szpece pokręcili nosem i powiedzieli że na ukraińskich tłokach to nie bardzo bo każdy będzie miał inny wymiar.
W poniedziałek mam gadać z właścicielem szlifierni bo podobno robił Zaporożece na tłokach płaskich z fiata 1500 ale nie byli pewni, bo to dawno już było.
W poniedziałek będę wszystko chyba wiedział, jednak chciałbym Was panowie zapytać - Jeżeli Ktoś z Was robił szlif to na jakich tłokach.
Inspekcja dołu wyszła pozytywnie, nie ma luzu na wale, więc chyba będzie żył