Moja maszyna.
-
- Zapomaniak
- Posty: 69
- Rejestracja: niedziela, 4 kwie 2010, 23:04
Moja maszyna.
Witam. Długo nosiłem się z tym zamiarem aż w końcu postanowiłem zapodać kilka fotek mojego zapka, który cały czas jest w budowie. Oto kilka fotek, w miarę upływu czasu będę się starał zapodać więcej zdjęć.
- Załączniki
-
- PICT0038.JPG (230.44 KiB) Przejrzano 12130 razy
-
- PICT0036.JPG (231.41 KiB) Przejrzano 12130 razy
-
- PICT0034.JPG (202.95 KiB) Przejrzano 12130 razy
-
- PICT0033.JPG (185.94 KiB) Przejrzano 12130 razy
-
- PICT0031.JPG (110.52 KiB) Przejrzano 12130 razy
Old Zapek never die...
Re: Moja maszyna.
No to już wiem kto mi filtr powietrza zajumał z garażu . A tak poważnie to zapowiada się ładna maszyna
M-72, wersja Euro5
Re: Moja maszyna.
Daleki jestem od krytyki ale czy tym zestawem skrzynia - silnik nie skomplikowałeś sobie pracy? Z fotki wygląda że to jest jeszcze nie połączone, masz dzwon i do niego przykręconą flanszę. o co tam dasz drugą flanszę ,czy sprzęgło będzie odkryte a tylko dystanse tuleje ? Jak masz zamiar wyjść z tej skrzyni na koło? Ja walczę o każdy cm. jak najkrócej a ty masz pole do popisu że cho ,cho.
Re: Moja maszyna.
Ja bardziej myślałem o zjawisku skrzyni BMW. Zeby się nie okazało, ze po wbiciu jedynki, będzie rozbicie głowy o bak, jak zap wyrwie do tyłu na ruskim dyfrze.
ZAPOR - służba w mundurze
-
- Zapomaniak
- Posty: 69
- Rejestracja: niedziela, 4 kwie 2010, 23:04
Re: Moja maszyna.
Witam. PO kolei panowie, już wyjaśniam. Skrzynia pochodzi z motocykla bmw k 1200 lt, sprzęgło od bmw r 1100. Decydując się na tę skrzynię wziąłem pod uwage to, że będę musiał zmienić dyfer ponieważ ruski kręci się w przeciwna stronę niż ta skrzynia. Do wyboru było założyć oryginalny od bmw albo od japończyka. Ostatecznie wybór padł na dyfer od suzuki lc 1500 intruder z racji tego że posiadałem już koło od tego motocykla, więc nic nie musiałem przerabiać, oprócz ramy oczywiście. Musiałem go tylko obrócić do góry dupskiem żeby kręcił się w tę samą stronę co skrzynia. Jeśli chodzi o połączenie skrzyni z silnikiem to jak narazie nie wiem jak to wykombinować tak by wszystko było na cacy. Widoczna na zdjęciu flansza wraz z dzwonem posłużyła do połączenia ruskiej skrzyni, tak było gdy kupowałem zapa. Jeszcze nie wiem czy wykorzystam ten sam dzwon i flanszę czy dorobię nowe mocowanie. To się okaże. Zdrugiej strony wybór takiej skrzyni, sprzęgła i dyfra opóźnił mi pracę przy zapie bo musiałem od nowa wszystko dorabiać a miałem już połączony silnik z ruską skrzynią i dyfer 10. Jednak trafiła się okazja nabycia skrzyni od bmw więc postanowiłem wykorzystać ten fakt. Z tyłu mam oponę 170, przy takim położeniu skrzyni jak teraz nie ma obaw o to że wałek będzie tarł o oponę, tylne koło jest na środku ramy.
Old Zapek never die...
-
- Zapomaniak
- Posty: 69
- Rejestracja: niedziela, 4 kwie 2010, 23:04
Re: Moja maszyna.
A tu jeszcze kilka fotek.
- Załączniki
-
- PICT0042.JPG (139.42 KiB) Przejrzano 12084 razy
-
- PICT0039.JPG (170.59 KiB) Przejrzano 12084 razy
-
- PICT0037.JPG (86.33 KiB) Przejrzano 12084 razy
Old Zapek never die...