Big Red Machine - Zapek by Gomez
Big Red Machine - Zapek by Gomez
Z ciekawostek, skrzynia 4+wst przerobiona na 5 do przodu, wycisk sprzegla hydrauliczny.
Juz udalo mi sie ułamać ząb jedynki i złamać walek napedzajacy skrzyni:)
Jazda to bardziej jazda za motocyklem niz na.
Na wysepkach przyciera miską:)
Calosc zrobiona za jakies max 6000 zl.
Papiery na Urala.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 1dac5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b01cc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Juz udalo mi sie ułamać ząb jedynki i złamać walek napedzajacy skrzyni:)
Jazda to bardziej jazda za motocyklem niz na.
Na wysepkach przyciera miską:)
Calosc zrobiona za jakies max 6000 zl.
Papiery na Urala.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 1dac5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b01cc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony piątek, 21 lis 2008, 20:40 przez Gomez, łącznie zmieniany 1 raz.
- zapek-1974
- Zapomaniak
- Posty: 434
- Rejestracja: czwartek, 4 wrz 2008, 19:46
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Zauważyłem że masz nieskracany aparat.
Zarzuć więcej fotek.Pooglądamy go.
Na prawdę ciekawa maszyna.
Zresztą, nie ma przecież dwóch identycznych zapków,nie?
PS.Obejrzałem całą galerię zdjęć.Jestem pod wrażeniem.
Koła robiłeś sam czy komuś zleciłeś?
Co do tych 6 tyś. Mówisz oczywiście w euro ?
:
Bo jak z złotówkach to ja tyle wydałem na remont.
Zarzuć więcej fotek.Pooglądamy go.
Na prawdę ciekawa maszyna.
Zresztą, nie ma przecież dwóch identycznych zapków,nie?
PS.Obejrzałem całą galerię zdjęć.Jestem pod wrażeniem.
Koła robiłeś sam czy komuś zleciłeś?
Co do tych 6 tyś. Mówisz oczywiście w euro ?
![Myśli :scratch](./images/smilies/scratch_one-s_head.gif)
Bo jak z złotówkach to ja tyle wydałem na remont.
Faktycznie bardzo ładny. Taki proporcjonalny i dopracowany. Zachowanie proporcji jak się okazuje często jest ciężkie do spełnienia ale to przecież wieeelki silnik jest.
To koło tylne, ciekawi mnie, czy nie ma tendencji do luzowania się. Szprychy są zakrzywione więc mogą się... prostować
:
Kiedyś w "Motocyklu" był artykuł o dwóch chyba braciach, jeden zrobił dłuuugiego junaka, bardzo ładnego, a drugi zaporożca, pięknego. Ten zapek był robiony dokładnie tak jak Twój. Takie Zapki bardzo do mnie trafiają :thumleft:
To koło tylne, ciekawi mnie, czy nie ma tendencji do luzowania się. Szprychy są zakrzywione więc mogą się... prostować
![Myśli :scratch](./images/smilies/scratch_one-s_head.gif)
Kiedyś w "Motocyklu" był artykuł o dwóch chyba braciach, jeden zrobił dłuuugiego junaka, bardzo ładnego, a drugi zaporożca, pięknego. Ten zapek był robiony dokładnie tak jak Twój. Takie Zapki bardzo do mnie trafiają :thumleft:
Zbudowałem Kozaka i to nie moje ostatnie słowo:P
Dzieki za miłe slowa.
Ja Wasze zapki ogladalem juz wczesniej w necie, czy to na indywiduzlnych stronkach czy na allegro.
Zawsze byly dla mnie swoistym bodźcem motywacyjnym i niekiedy inspiracją!
Kolo na przodzie to MZ :)
To tylne koło to masakra:)
Typowo obręcz z auta wycieta i nawiercona (nie przeze mnie), zapleciona na ruskiej piascie i centrowana na dwóch puszkach z farb.
Szprychy ruskie (jedna polska cieńsza, ale nie widać:))
Do luzowania tendencji nie ma.
Ma natomiast spore szanse sie kiedys urwac przy mocniejszym grzmocie... zaplecione szprychy sa na zbyt malym kącie poprzecznie do ośki, natomiast kąty (np. między falbaną a obręczą) względem ośki są zbyt duże... i sily scinajace sa duze;/
Modlmy sie zeby nie poszly wszystkie na raz.. zeby nie poszly wogole!
Bedzie kasa i mozliwosc jej zmarnotrawienia to sie pomysli nad jakimis kołami pro-custom:)
Skrzynia bez rewelacji, przełożenie na 5-tce to 1.
V max nie sprawdzony.
Aparat zapl. bez zmian, zreszta w calym silniku tylko kolo zamachowe jest przerobione, no i współczesny alternator zamiast pradnicy.
6 tysiecy to orientacyjnie maksymalna cena wszystkich częsci, obróbki skrawaniem i papierów (Fido - gratuluje zasobności portfela:))
Za jakis czas wrzuce na youtube'a jakis film, tylko musze go nakrecic, a troche sie zimno robi... chociaz to w sumie nie problem byle nie padalo:)
3 dni temu pojechalem zatankowac, jak wrocilem to dloni nie czulem:)
A wydechy z lewej strony sa ok, z prawej sa do przycięcia koncowki, zeby dyszał bardziej w ziemie.
Pozdrawiam!
Ja Wasze zapki ogladalem juz wczesniej w necie, czy to na indywiduzlnych stronkach czy na allegro.
Zawsze byly dla mnie swoistym bodźcem motywacyjnym i niekiedy inspiracją!
Kolo na przodzie to MZ :)
To tylne koło to masakra:)
Typowo obręcz z auta wycieta i nawiercona (nie przeze mnie), zapleciona na ruskiej piascie i centrowana na dwóch puszkach z farb.
Szprychy ruskie (jedna polska cieńsza, ale nie widać:))
Do luzowania tendencji nie ma.
Ma natomiast spore szanse sie kiedys urwac przy mocniejszym grzmocie... zaplecione szprychy sa na zbyt malym kącie poprzecznie do ośki, natomiast kąty (np. między falbaną a obręczą) względem ośki są zbyt duże... i sily scinajace sa duze;/
Modlmy sie zeby nie poszly wszystkie na raz.. zeby nie poszly wogole!
Bedzie kasa i mozliwosc jej zmarnotrawienia to sie pomysli nad jakimis kołami pro-custom:)
Skrzynia bez rewelacji, przełożenie na 5-tce to 1.
V max nie sprawdzony.
Aparat zapl. bez zmian, zreszta w calym silniku tylko kolo zamachowe jest przerobione, no i współczesny alternator zamiast pradnicy.
6 tysiecy to orientacyjnie maksymalna cena wszystkich częsci, obróbki skrawaniem i papierów (Fido - gratuluje zasobności portfela:))
Za jakis czas wrzuce na youtube'a jakis film, tylko musze go nakrecic, a troche sie zimno robi... chociaz to w sumie nie problem byle nie padalo:)
3 dni temu pojechalem zatankowac, jak wrocilem to dloni nie czulem:)
A wydechy z lewej strony sa ok, z prawej sa do przycięcia koncowki, zeby dyszał bardziej w ziemie.
Pozdrawiam!
Dla mnie bomba!!!
Ciekaw jestem tej piątki, jak to zrobione jest bo legendy krążą o tym a ja chciałbym się dowiedzieć jak to zrobione zostało?
Fido, jaką galerię Ty oglądałeś? Ja tu widzę dwa zdjęcia i , hmmm mało mi :/
Ja mam w skrzyni czwórkę o przełożeniu 1:1 i w połączeniu z dyfrem 10x32 daje to prędkość roboczą w zakresie 120-140. Maksymalnie będzie może ze 160-170 ale się boję![Przewraca oczami :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ciekaw jestem tej piątki, jak to zrobione jest bo legendy krążą o tym a ja chciałbym się dowiedzieć jak to zrobione zostało?
Fido, jaką galerię Ty oglądałeś? Ja tu widzę dwa zdjęcia i , hmmm mało mi :/
Ja mam w skrzyni czwórkę o przełożeniu 1:1 i w połączeniu z dyfrem 10x32 daje to prędkość roboczą w zakresie 120-140. Maksymalnie będzie może ze 160-170 ale się boję
![Przewraca oczami :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Zbudowałem Kozaka i to nie moje ostatnie słowo:P
Zimowe poprawki:
-nowa pompka paliwa (od łady)
-nowe przewody paliwowe
-poprawka elektryki, 2 przekazniki 30A zamiast jednego na stacyjce
-usztywnienie lagów i skócenie skoku do ok. 4cm
-mocowanie zacisku na "płetwie" lączonej z ośką i opartej o lagę
http://www.infame.boo.pl/forum-zap/
Nowe zdjecia.
-nowa pompka paliwa (od łady)
-nowe przewody paliwowe
-poprawka elektryki, 2 przekazniki 30A zamiast jednego na stacyjce
-usztywnienie lagów i skócenie skoku do ok. 4cm
-mocowanie zacisku na "płetwie" lączonej z ośką i opartej o lagę
http://www.infame.boo.pl/forum-zap/
Nowe zdjecia.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 30 mar 2009, 20:32 przez Gomez, łącznie zmieniany 1 raz.
Widziałem filmik na you tube
http://pl.youtube.com/watch?v=ZMCWJUhJwPI
Zajebiście ci się wkręca na obroty. :thumright:
http://pl.youtube.com/watch?v=ZMCWJUhJwPI
Zajebiście ci się wkręca na obroty. :thumright:
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.