Projekt X (już nie jamnik)
Re: Projekt X (Jamnik)
Temat ma mi ogarnąć zaprzyjaźniony tokarz.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Kastracja Jamnika na razie przebiega bez komplikacji.
Na razie, bo tu rosną następne.
Amor się nie mieści, aku do zmiany na węższe i ten nieszczęsny błotnik.
Będzie trudno to dopasować.
W tej chwili tak to wyglądąda.
Już mi się zaczyna pomału podobać ten ZAP.![Usmiech :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Na razie, bo tu rosną następne.
Amor się nie mieści, aku do zmiany na węższe i ten nieszczęsny błotnik.
Będzie trudno to dopasować.
W tej chwili tak to wyglądąda.
Już mi się zaczyna pomału podobać ten ZAP.
![Usmiech :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
ZAP forever? :)
Re: Projekt X (Jamnik)
Jo.
Zap wiecznie żywy i w przeróbkach.
A co.
Trza coś kminić by się nie nudzić.
Może będzie lepiej, okaże się.![Szyderca :szud1](./images/smilies/szyderca1.gif)
Zap wiecznie żywy i w przeróbkach.
A co.
Trza coś kminić by się nie nudzić.
Może będzie lepiej, okaże się.
![Szyderca :szud1](./images/smilies/szyderca1.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Ramę też skracasz czy tylko przesuwasz koło?
Ok nie było pytań widzę ze ramy się już nie da skrócić.
Działaj!! U mnie ospa panuje więc wszyscy w domu siedzimy i nie ma mowy o garażingu:/
Ok nie było pytań widzę ze ramy się już nie da skrócić.
Działaj!! U mnie ospa panuje więc wszyscy w domu siedzimy i nie ma mowy o garażingu:/
Re: Projekt X (Jamnik)
Końcówka ramy będzie przerobiona bo i błotnik muszę cofnąć.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Wyszło jak wyszło, efekt na teraz.
Ja jestem zajebiście zadowolony.
Jeszcze siodło, i tu będzie ból.
Wydechy też będą do cięcia tylko jeszcze nie wiem jak i ile.Okaże się.
Ja jestem zajebiście zadowolony.
![Przytakt :nod](./images/smilies/nod.gif)
Jeszcze siodło, i tu będzie ból.
![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Wydechy też będą do cięcia tylko jeszcze nie wiem jak i ile.Okaże się.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
zrób dokładniejsze fotki, jak tam między skrzynią a wahaczem wygląda
Re: Projekt X (Jamnik)
Między skrzynią a wahaczem nic się nie zmieniło.
Na focie brak przekładni bo wymieniam łożyska i simmery.
Zmienił się sam wahacz, tj. skrócony dokładnie o 10 cm.
Na focie brak przekładni bo wymieniam łożyska i simmery.
Zmienił się sam wahacz, tj. skrócony dokładnie o 10 cm.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Siodło będzie coś w ten deseń.
Ale jak wyjdzie po obszyciu to chalira wie.![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Ale jak wyjdzie po obszyciu to chalira wie.
![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Dokładnie.
Nie mam speca co by mi go mógł przedłużyć,ale cały czas nad tym myślę.
Nie mam speca co by mi go mógł przedłużyć,ale cały czas nad tym myślę.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
zobacz bak od suzuki VZR 1800 jest dlugi
Re: Projekt X (Jamnik)
http://www.klasykmania.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wysyłasz i otrzymujesz gotowca :)
Wysyłasz i otrzymujesz gotowca :)
A biker`s work is never done...
Re: Projekt X (Jamnik)
Poniżej przykładowe ceny naszych prac:
motocyklowy zbiornik paliwa: 2000-2500 zł
błotnik motocyklowy: 600 zł
zadupek a'la cafe racer: 600 zł
:)
motocyklowy zbiornik paliwa: 2000-2500 zł
błotnik motocyklowy: 600 zł
zadupek a'la cafe racer: 600 zł
:)
Re: Projekt X (Jamnik)
Wszystko ładne i piękne ale niestety, trzeba pojechać z motocyklem i na nim mierzyć.
Nie jedną rzecz kupiłem i zwróciłem bo ni jak nie pasowała.
A bak od od suzuki VZR 1800 gdzieś już na jakimś Zapie widziałem.
Miałbym to w łapie to bym przymierzył, ale ni mam.
I tu ból.![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Nie jedną rzecz kupiłem i zwróciłem bo ni jak nie pasowała.
A bak od od suzuki VZR 1800 gdzieś już na jakimś Zapie widziałem.
Miałbym to w łapie to bym przymierzył, ale ni mam.
I tu ból.
![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Zalo ma w swoim racie od VZR-a.
No trzeba się pogodzić z cenami. Młodzi wolą komórki i spodnie rurki, nie ma następców starych zawodów, a kto próbował zrobić takie coś sam wie jak czasochłonne to jest. Jest na YT filmik krok po kroku jak typo robi bak do Sokoła 600. Wyszło ponad 60 roboczogodzin x 100zł/rh.
Tak samo dzisiaj jest z dobrym spawaczem, tokarzem, frezerem etc. Do pewnego momentu to zostawiłem u nich wszystkich majątek i się pokapowałem, że taniej jest kupić swój własny sprzęt. W tym roku do warsztatu wjedzie m.in. koło angielskie i młotek pneumatyczny i będe już zupełnie samowystarczalny...
No trzeba się pogodzić z cenami. Młodzi wolą komórki i spodnie rurki, nie ma następców starych zawodów, a kto próbował zrobić takie coś sam wie jak czasochłonne to jest. Jest na YT filmik krok po kroku jak typo robi bak do Sokoła 600. Wyszło ponad 60 roboczogodzin x 100zł/rh.
Tak samo dzisiaj jest z dobrym spawaczem, tokarzem, frezerem etc. Do pewnego momentu to zostawiłem u nich wszystkich majątek i się pokapowałem, że taniej jest kupić swój własny sprzęt. W tym roku do warsztatu wjedzie m.in. koło angielskie i młotek pneumatyczny i będe już zupełnie samowystarczalny...
A biker`s work is never done...
Re: Projekt X (Jamnik)
Zalo ma bak od vl800 volusia panie kolego. Info z 1 źródła.
Re: Projekt X (Jamnik)
Fakt faktem.
Z VZR to kawał ciekawego zbiornika.
Tylko skubaniec od wewnątrz z przodu strasznie szeroki.
Pasuje do ramy dwu-rurkowej.
U mnie będzie zajebista dziura.
Z VZR to kawał ciekawego zbiornika.
Tylko skubaniec od wewnątrz z przodu strasznie szeroki.
Pasuje do ramy dwu-rurkowej.
U mnie będzie zajebista dziura.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
podspawasz blacho
są tanie sprawdż na alle.
![Drwi :P](./images/smilies/laugh2.gif)
Re: Projekt X (Jamnik)
Czekaj bo myśle.
Z tego myślenia może coś się wykluje.![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Z tego myślenia może coś się wykluje.
![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Jak spawać potrafisz to kup jakiś zbiornik, potnij i zrób jak ma być. Od VZRa jest pierdolnyy i będzie słabo wyglądał z oponą 150 czy 170, bo zakładam, że taką masz na tyle. Półek też nie masz super szerokich, więc żeby nie wyszła pokraka.
A biker`s work is never done...
Re: Projekt X (Jamnik)
Aż taki wielki i szeroki po zewnątrz to on nie jest.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Po 2 tygodniach kwarantanny domowej trochę pogrzebałem przy Zapku.
Mam jeszcze do zmiany uszczelniacze dyfra, nie zdążyłem ich wymienić w styczniu.
Siodła nadal brak.![Głupek :głupek](./images/smilies/glupek.gif)
Mam jeszcze do zmiany uszczelniacze dyfra, nie zdążyłem ich wymienić w styczniu.
Siodła nadal brak.
![Głupek :głupek](./images/smilies/glupek.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Projekt X (Jamnik)
Siodło jest ale nadal nie takie jak powinno być.
Zauważyłem niestety pęknięcie ramy tuż zaraz pod wspornikami.
Trzeba było je wyciąć,pospawać i wstawić większe wzmocnienia.
Zapewne znów pęknie bo niestety ta rama jest w dolnej części za cienka.
No chyba że nie będę używał go do off roadu![Szyderca :szud1](./images/smilies/szyderca1.gif)
![O rany :rany](./images/smilies/Orany.gif)
Zauważyłem niestety pęknięcie ramy tuż zaraz pod wspornikami.
Trzeba było je wyciąć,pospawać i wstawić większe wzmocnienia.
Zapewne znów pęknie bo niestety ta rama jest w dolnej części za cienka.
No chyba że nie będę używał go do off roadu
![Szyderca :szud1](./images/smilies/szyderca1.gif)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.