Behind the Iron Curtain- HULK
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
No to jest zwykły gwint M12 x 1.75 mam kpl. 3 częściowy i mam też maszynowy :D
A biker`s work is never done...
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Motocykl w obecnej formie zmarl....
A biker`s work is never done...
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Świeć Panie nad jego duszą.
A chciał żyć.
A chciał żyć.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Ano co umiera daje początek nowemu :) W tym przypadku motocykl i nazbierane graty dały życie nowemu projektowi, a raczej dwóm nowym projektom. Mały przedsmak na początek... pierwsze wyjście z mroku Zapa w stylu swedish chopper!
A biker`s work is never done...
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Zmieścisz się z gaźnikiem ?
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Szyja będzie jakoś wzmocniona? jakaś blacha lub rozpórka? Zbiornik paliwa będzie na górze, czy bak będzie tylko atrapą dla filtra i elektryki, a zbiornik zrobisz pod siedzeniem?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Wszystko jest tak wykombinowane żeby belka szła nad gaźnikiem i żeby był swobodny do niego dostęp w celu wymontowania go etc. Zbiornik będzie wysoko nad gaźnikiem i będzie zbiornikiem, pod siodłem będzie taki walec na elektrykę zrobiony ze zbiornika od pneumatyki zawieszenia z.... Porsche Cayenee Szyja będzie wzmocniona ale to na końcu, teraz czas dorobić płetwy do mocowania koła tylnego, ustawić finalny kąt główki i obspawać wszystko.
A biker`s work is never done...
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Jeśli ten zbiornik z porsza wejdzie bez cięcia, to rozważ wykorzystanie go, jako zbiornika. Po co przesuwać środek ciężkości w górę? A ze zbiornika zrób skorupę pod którą wejdzie elektryka i filtr powietrza. I zawsze to łatwiejszy dostęp do gaźnika.
Jak tak patrzę na ten rysunek zespołu napędowego, co go tam powiesiłeś za ramą, to ta wydaje mi się strasznie wysoka. To złudzenie, czy faktycznie taka jest?
Jak tak patrzę na ten rysunek zespołu napędowego, co go tam powiesiłeś za ramą, to ta wydaje mi się strasznie wysoka. To złudzenie, czy faktycznie taka jest?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Taki styl, wpisz sobie w grafikę google szwedzki chopper lub swedish chopper :) tak ma być :D Nie ukrywam że motocykl będzie mocno wzorowany na My Pillow Chopper z OCC....
https://www.youtube.com/watch?v=x2Ij3SoDJTc" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do zbiornika, te kilka litrów nie zaburza środka cięzkości, motocykl będzie miał ok 15 cm prześwitu, silnik jest kurewsko ciężki więc 7 litrów mu nie zaszkodzi. Zbiornik będzie od Sportstera prawdopodobnie, wrzucę na dniach foty z przymierzonym widelcem i zbiornikiem.
https://www.youtube.com/watch?v=x2Ij3SoDJTc" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do zbiornika, te kilka litrów nie zaburza środka cięzkości, motocykl będzie miał ok 15 cm prześwitu, silnik jest kurewsko ciężki więc 7 litrów mu nie zaszkodzi. Zbiornik będzie od Sportstera prawdopodobnie, wrzucę na dniach foty z przymierzonym widelcem i zbiornikiem.
A biker`s work is never done...
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
A biker`s work is never done...
- zapek-1974
- Zapomaniak
- Posty: 434
- Rejestracja: czwartek, 4 wrz 2008, 19:46
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Ja bym szyję zostawił
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Nie wiem, czy nie ładniej by wyglądała ta rama, jakby dolny odciąg był jeden i rozwidlał się dopiero nad silnikiem.
I przyznam, że styl OCC wybitnie, ale to wybitnie mi nie leży. Jednak trzymam kciuki za realizację projektu. Bo to Twoje gusta i Twój sprzęt i w ramach możliwości zawszę doradzę i pomogę, jeśli chodzi o prądy.
Wprawdzie to się w tej chwili trzyma na Twoją dobrą wiarę (szczególnie fajnie wyglądają lagi zamontowane po skuterowemu ) ale czy mógłbyś jakoś zrobić zdjęcie ukazujące sylwetkę na motocyklu?
Napęd wałem?
I przyznam, że styl OCC wybitnie, ale to wybitnie mi nie leży. Jednak trzymam kciuki za realizację projektu. Bo to Twoje gusta i Twój sprzęt i w ramach możliwości zawszę doradzę i pomogę, jeśli chodzi o prądy.
Wprawdzie to się w tej chwili trzyma na Twoją dobrą wiarę (szczególnie fajnie wyglądają lagi zamontowane po skuterowemu ) ale czy mógłbyś jakoś zrobić zdjęcie ukazujące sylwetkę na motocyklu?
Napęd wałem?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Dzięki za slowa otuchy i deklarację pomocy Bałażeju- jeśli chodzi o prądy to na bank się zgłoszę...
Zdjęcia będą ale jak wszystko zostanie wyspawane do końca. Teraz będzie skracana szyja z górnego pałąku o ok 1/3 a doły to jak już pokaże kąt główki. Obecnie kąt jest 40 stopni a będzie 48 + dodatkowe 3 na półkach, przód musi być dłuuuuugi a i trail wychodzi w graniac 5,5 cala czyli pi razy drzwi tyle co w softailach.
Zdjęcia będą ale jak wszystko zostanie wyspawane do końca. Teraz będzie skracana szyja z górnego pałąku o ok 1/3 a doły to jak już pokaże kąt główki. Obecnie kąt jest 40 stopni a będzie 48 + dodatkowe 3 na półkach, przód musi być dłuuuuugi a i trail wychodzi w graniac 5,5 cala czyli pi razy drzwi tyle co w softailach.
A biker`s work is never done...
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Pieknie. Jak to zarejestrujesz?
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
A biker`s work is never done...
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Czyli ori wentylator zostawiasz na swoim miejscu ?
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Behind the Iron Curtain- HULK
Dokładnie, podoba mi się ten silnik jak jest dmuchawa i blacha nad kolektorem. To jest dobry, trójfazowy altek, na dwa światła i jakieś kierunki wystarczy.
A biker`s work is never done...