Zap-Greg
Re: zapek
No to gratulacje.
Witaj w klubie.
Ideał nie jest ale za tą kasę to baza zajebista.
Witaj w klubie.
Ideał nie jest ale za tą kasę to baza zajebista.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
-
- Zapomaniak
- Posty: 136
- Rejestracja: sobota, 9 cze 2012, 19:58
- Lokalizacja: Podlipie (Małopolska)
- Kontakt:
Re: zapek
Gratulacje, też miałem na niego ochotę
Re: zapek
Jaki by nie był, wart kolejnego wcielenia.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Zap-Greg
Troszkę dopieścić, zmienić linię i maszyna jak się patrzy.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Zap-Greg
Koła z MZ bym wywalił z miejsca, nie te czasy, teraz kupisz japońskie 1000 razy lepsze za grosze. Ogólnie kupiłeś motocykl za pół darmo :) Gratuluje :) Hydraulikę od pompy hamulca z MZ też bym z miejsca wywalił, one wiecznie pocą się płynem...
A biker`s work is never done...
Re: Zap-Greg
Skoro wszyscy coś wywalają, to ja też. Przede wszystkim kanapę wraz z tym dystansem pod nią i tylny błotnik. No i zbiornik posadziłbym niżej.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Zap-Greg
Na szczescie Zap jest moj, bo wy byscie chyba calego wywalili. O gustach nie dyskutuje, tego sie trzymam. Mi sie podoba, nie bedzie drastycznych zmian. Zadnych wtryskow ani turbo. :)
Ps.
Tylko manetki sa Mz. Osprzet i pompa kawasaki, amory Showa.
Bak jest słqby, i tu jest pole do zmian. Moze takze ape henger, gdyz wg mnie ktos robil to na wzor dyna wide glide hd.
Ps.
Tylko manetki sa Mz. Osprzet i pompa kawasaki, amory Showa.
Bak jest słqby, i tu jest pole do zmian. Moze takze ape henger, gdyz wg mnie ktos robil to na wzor dyna wide glide hd.
Re: Zap-Greg
Koło MZ to dla bezpieczeństwa bym usunął, nie ze względów estetycznych bo wygląda klasycznie :)
A biker`s work is never done...
Re: Zap-Greg
My tu sobie tak trochę żartujemy. Oczywiście to Twój sprzęt i zrobisz z nim, co chcesz. Ale zapytaj chłopaków tutaj, jak ich zjechali na Bobber forum, jak tam zamieścili zdjęcia swoich konstrukcji. Stamtąd nauczyłem się też trochę patrzyć na linię motocykla i jego proporcje. A Twój niestety nie trzyma linii. Rama idzie prosto w dół, za to zbiornik jest niemal poziomo (wiem, gaźnik to wymusza). A dalej jest ratowanie się wstawkami i do tego niemożebnie gruba kanapa. Całość wieńczy błotnik typu kaczka, który moim zdaniem też nie pasuje do reszty. Lepiej spisałby się zakrzywiony lub wysoko podcięty, jak w klasycznych bobberach. Zresztą, w ramach ciekawości, zarejestruj się na tamtym forum i poproś o ocenę motocykla, to się przekonasz Ale w żadnym bądź razie nie bierz tego, jako totalnej krytyki, a raczej rady, co można poprawić i co zrobić, by było lepiej. Bo wiadomo, że diabeł tkwi w szczegółach.
Popatrz tak na zimno - motocykl ma lekki przód, a potem nagle zaczyna przybierać na wadze. Duży zbiornik, podparty z tyłu wstawką, jeszcze większa kanapa i wielgachny wyjechany do tyłu błotnik, który brzydko odstaje od koła i jest trochę za wysoko. A jakbyś błotnik "zagiął" na koło, nawet, jakby był wysoko podcięty, byle trzymał linię koła, a ten fotel zastąpił siedzeniem na sprężynach (co wskazane przy sztywnym tyle), do tego zmienił linię zbiornika, a może i cały zbiornik, to motocykl nabrałby trochę lekkości na górze. Oczywiście to jest tylko moje zdanie.
Popatrz tak na zimno - motocykl ma lekki przód, a potem nagle zaczyna przybierać na wadze. Duży zbiornik, podparty z tyłu wstawką, jeszcze większa kanapa i wielgachny wyjechany do tyłu błotnik, który brzydko odstaje od koła i jest trochę za wysoko. A jakbyś błotnik "zagiął" na koło, nawet, jakby był wysoko podcięty, byle trzymał linię koła, a ten fotel zastąpił siedzeniem na sprężynach (co wskazane przy sztywnym tyle), do tego zmienił linię zbiornika, a może i cały zbiornik, to motocykl nabrałby trochę lekkości na górze. Oczywiście to jest tylko moje zdanie.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Zap-Greg
Błażej akurat chłopaków z bobber forum nie namaszczałbym na jakiekolwiek wyrocznie :) Konkretnych gości jest tam garsta, którzy zamiast komentować budują sprzęty a reszta to internetowe kozaki, dla których ideałem jest Shadow 600 z błotnikami do Ursusa. Jest tam taki jeden jegomość, który notorycznie obszczekuje wszystkie projekty a jak sam pomógł gościowi, który odkupił ode mnie pięknego, klasycznego VN 800 i to co z nim zrobili to rany boskie.....
Trzeba wziąść pod uwagę, że Zap to nie jest również IKEA-bike, czyli klocki z katalogów. To są konstrukcje z lat 80./90. gdzie w PL o internecie mało kto słyszał a czasem do wzorca do budowy służyło jedno zdjęcie z gazety. Chcąc poprawić teraz wszystko (zwłaszcza linię= geometrię ramy), trzeba wszystko rzeźbić od zera a z tego Zapa zostawić silnik ze skrzynią. Sam teraz przerabiałem ten sam problem, przeróbka ramy a raczej nakład pracy i kosztów przesądził o budowie nowej od podstaw.
Moto grega wygląda jak H-D Softail Standard i wyszło ładnie jak na ówczesne możliwości i ówczesne, dziś już klasyczne kanony stylistyczne motocykli SAM.
Jeśli mogę sobie pozwolić na rady, to sugerowałbym tylko inne półki (zwiększające wyprzedzenie), kosmetyka kanapy, zbiornika i zamiana kół na jakieś solidniejsze i maszyna jak ta lala :)
Trzeba wziąść pod uwagę, że Zap to nie jest również IKEA-bike, czyli klocki z katalogów. To są konstrukcje z lat 80./90. gdzie w PL o internecie mało kto słyszał a czasem do wzorca do budowy służyło jedno zdjęcie z gazety. Chcąc poprawić teraz wszystko (zwłaszcza linię= geometrię ramy), trzeba wszystko rzeźbić od zera a z tego Zapa zostawić silnik ze skrzynią. Sam teraz przerabiałem ten sam problem, przeróbka ramy a raczej nakład pracy i kosztów przesądził o budowie nowej od podstaw.
Moto grega wygląda jak H-D Softail Standard i wyszło ładnie jak na ówczesne możliwości i ówczesne, dziś już klasyczne kanony stylistyczne motocykli SAM.
Jeśli mogę sobie pozwolić na rady, to sugerowałbym tylko inne półki (zwiększające wyprzedzenie), kosmetyka kanapy, zbiornika i zamiana kół na jakieś solidniejsze i maszyna jak ta lala :)
A biker`s work is never done...
Re: Zap-Greg
Ide raczej w kierunku kosmetyki, nie chce robic tego od zera, zwlaszcza ze mam tez drugiego zapka militarnego z koszem, to taki ktory skladam juz dosc dlugo, chce to wreszcie pokonczyc. Z kolejce czeka tez projekt
boardtracker na silniku Pab-2. :)
boardtracker na silniku Pab-2. :)
Re: Zap-Greg
Pokaż swojego Zapka, tego militarnego :) robisz od zera czy ramę kupiłeś?
A biker`s work is never done...
Re: Zap-Greg
Dawaj więcej fot.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Zap-Greg
haha ale spaślak! Zarąbisty! Ramę sam robiłeś czy kupiłeś zrobioną? NIe wykorzystałeś trochę części od użytkownika ZAZ1200 (czy jakoś tak)?
A biker`s work is never done...
Re: Zap-Greg
Troche wykorzystalem
Re: Zap-Greg
Widzę, że u nas na forum reinkarnacja pełną gębą :) Super!
A biker`s work is never done...