guma kardana
guma kardana
http://allegro.pl/przegub-kardan-dyfer- ... 13164.html czy warto? ma ktoś ?
Siema.
Ten poliuretan to tak po prawdzie to moje dzieło.
Postanowiłem pomóc kilku kumplom i wraz z znajomym wzięliśmy się za robotę.
Testowało te poliuretany 5 osób oraz ja w moim dieslu.
Efekty są takie:
- u mnie wytrzymało to 3k km i dalej jest załozone.(Sh 70)
Ja nie katuje sprzęta po kamorach - jak co to jedynie taplam się w bagnie - a co za tym idzie nie dostaje przegub zbytnio a i dyfer i skrzynia też.
- jeden kumpel katował to po kamorach i piachach w żwirowni - wytrzymało w sumie 30km (Sh 70)
Teraz dostał (Sh 80) no i nie zakatował.
- pozostali jeżdżą raczej po drodze i (Sh 70) daje rade w zaprzęgach.
Sh 70 - jest to twardość porównywalna do gumy.
Bardzo dobrze amortyzuje obciążenia ale jest miękki i dostaje bardziej.
Sh 80 - twardsze niż guma.
Mniej pochłania obciążeń - ale jednak je pochłania. Sądze że jest to najlepszy kompromis do ruskiej skrzyni.
Sh 90 - twarde jak nie wiem co. Praktycznie nie amortyzuje i przenosi większość obciążeń. Stosuje się Sh 90 w rajdach samochodowych.
Posiadam na chwilę obecną Sh 70, Sh75 (2szt) oraz Sh 80.
Kolor jedynie czerwony .
W następnym rzucie produkcyjnym poprawi się wymiar tuleiki wewnętrznej na 22,5mm w środku oraz popracuje się nad wersją czarną.
Niestety będzie to około początku października (chyba).
Ceny są absolutnie niższe dla Was niż na alledrogo.
Pytania ślijcie do mnie na adael.pl@gmail.com i nie zapomnijcie podać że z Zapka.
Zdrowia.
Ten poliuretan to tak po prawdzie to moje dzieło.
Postanowiłem pomóc kilku kumplom i wraz z znajomym wzięliśmy się za robotę.
Testowało te poliuretany 5 osób oraz ja w moim dieslu.
Efekty są takie:
- u mnie wytrzymało to 3k km i dalej jest załozone.(Sh 70)
Ja nie katuje sprzęta po kamorach - jak co to jedynie taplam się w bagnie - a co za tym idzie nie dostaje przegub zbytnio a i dyfer i skrzynia też.
- jeden kumpel katował to po kamorach i piachach w żwirowni - wytrzymało w sumie 30km (Sh 70)
Teraz dostał (Sh 80) no i nie zakatował.
- pozostali jeżdżą raczej po drodze i (Sh 70) daje rade w zaprzęgach.
Sh 70 - jest to twardość porównywalna do gumy.
Bardzo dobrze amortyzuje obciążenia ale jest miękki i dostaje bardziej.
Sh 80 - twardsze niż guma.
Mniej pochłania obciążeń - ale jednak je pochłania. Sądze że jest to najlepszy kompromis do ruskiej skrzyni.
Sh 90 - twarde jak nie wiem co. Praktycznie nie amortyzuje i przenosi większość obciążeń. Stosuje się Sh 90 w rajdach samochodowych.
Posiadam na chwilę obecną Sh 70, Sh75 (2szt) oraz Sh 80.
Kolor jedynie czerwony .
W następnym rzucie produkcyjnym poprawi się wymiar tuleiki wewnętrznej na 22,5mm w środku oraz popracuje się nad wersją czarną.
Niestety będzie to około początku października (chyba).
Ceny są absolutnie niższe dla Was niż na alledrogo.
Pytania ślijcie do mnie na adael.pl@gmail.com i nie zapomnijcie podać że z Zapka.
Zdrowia.
A co - jak się bawić to się bawić, benzynę wyj.... diesla wstawić !