Witam.
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: wtorek, 13 sty 2009, 20:31
- Lokalizacja: Warszawa
Witam.
Witam wszystkich na forum.
Przygodę z motocyklami planuję dopiero zacząć jakoś niedługo, ale za to przygody z silnikiem Zaporożca, być może, zacznę szybciej. Ogólnie mam głupi pomysł włożenia go do Fiata 126p - z sentymentu do tego auta oraz z chęci zrobienia czegoś nietypowego... Właśnie dlatego chciałem "doczepić się" do jakiegoś forum, żeby ew. uzyskać pomoc osób ogarniętych w temacie tego silniczka...
Trochę o mnie:
Lubię amerykańską motoryzację, wszystko co ma duży i głośny silnik oraz tylny napęd. Preferuję motocykle HD, Junaki, ruskie boxery no i oczywiście od niedawna zainteresowałem się także Zap'ami. Jestem także miłośnikiem polskich wyrobów samochodowo-motocyklowych Sam śmigam Polonezem 1.4 z 97 roku.
No i jeszcze oficjalne podziękowania dla Admin'a, który pomógł mi przezwyciężyć problemy z rejestracją na forum.
Przygodę z motocyklami planuję dopiero zacząć jakoś niedługo, ale za to przygody z silnikiem Zaporożca, być może, zacznę szybciej. Ogólnie mam głupi pomysł włożenia go do Fiata 126p - z sentymentu do tego auta oraz z chęci zrobienia czegoś nietypowego... Właśnie dlatego chciałem "doczepić się" do jakiegoś forum, żeby ew. uzyskać pomoc osób ogarniętych w temacie tego silniczka...
Trochę o mnie:
Lubię amerykańską motoryzację, wszystko co ma duży i głośny silnik oraz tylny napęd. Preferuję motocykle HD, Junaki, ruskie boxery no i oczywiście od niedawna zainteresowałem się także Zap'ami. Jestem także miłośnikiem polskich wyrobów samochodowo-motocyklowych Sam śmigam Polonezem 1.4 z 97 roku.
No i jeszcze oficjalne podziękowania dla Admin'a, który pomógł mi przezwyciężyć problemy z rejestracją na forum.
- domelzapor
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: niedziela, 4 sty 2009, 12:20
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: wtorek, 13 sty 2009, 20:31
- Lokalizacja: Warszawa
Póki co to zbieram informacje i pieniążki.
Teraz to akurat sesja się zbliża, ale w wolnej chwili pewnie założę temat w którym poproszę Was o kilka informacji. Mam już też książkę o Zaporożcu i szczere chęci :D
Pozostaje też kwestia zdobycia skrzyni i silnika, które nadawałyby się do montażu bez remontu, choć co do tego też mam plan, ale to będzie ew. model oznaczony już jako Mk2
A co do trajki to raczej się nie zdecyduje, bo plan co do wyglądu już mam - coś a'la myśliwiec z drugiej wojny z stylu "Rat". Przykład zamieszczam tutaj.
Teraz to akurat sesja się zbliża, ale w wolnej chwili pewnie założę temat w którym poproszę Was o kilka informacji. Mam już też książkę o Zaporożcu i szczere chęci :D
Pozostaje też kwestia zdobycia skrzyni i silnika, które nadawałyby się do montażu bez remontu, choć co do tego też mam plan, ale to będzie ew. model oznaczony już jako Mk2
A co do trajki to raczej się nie zdecyduje, bo plan co do wyglądu już mam - coś a'la myśliwiec z drugiej wojny z stylu "Rat". Przykład zamieszczam tutaj.
Ze zdobyciem części nie ma większego problemu,przebadaj ten temat http://www.zapek.bb4u.pl/zapy-i-czesci- ... -vt37.html
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: wtorek, 13 sty 2009, 20:31
- Lokalizacja: Warszawa
Kurde.
Widzę, że nie będzie mi się w razie czego łatwo wycofać, bo takiego poparcia się nie spodziewałem
Teraz to sesja nie daje spokoju, a i inne pomysły się pojawiły. Chciałem kupić sobie jakieś moto(pewnie ETZ 251) na lato, zrobić w końcu prawko A, podratować blachy Polda no i modzić "Zapokaszla"... A z kasą krucho...
Jedno wiem na pewno, że jak trafi mi się zdrowy motor od Iwana ze skrzynią to go łyknę, a co dalej to się zobaczy... Do pełni szczęścia przydała by się spawarka MIG lub TIG i za takim sprzętem też muszę się porozglądać, ew. pożyczyć na czas dłubania... No i postaram się zawłaszczyć garaż, bo póki co "mieszka" tam inne autko :)
Co do wyglądu zewn. projektu to oczywiście Szczur-Myśliwiec pozostaje aktualny i już nawet wybrałem felgi - najszersza stal 13" jaką uda się wpakować z jak największym "parapetem" i oczywiście odpowiedni "tyre stretch" :D Jakaś gleba też się pojawi, bo przeznaczeniem wozu ma być asfalt. A w tajemnicy powiem już mam plan wydłubania z silniczka dodatkowej mocy, ale najpierw muszę go mieć, pomierzyć, popytać ludzi, pomierzyć, sprawdzić i pomierzyć :D
Na forum na pewno zawitam jeszcze po sesji z mnóstwem pytań :D
Widzę, że nie będzie mi się w razie czego łatwo wycofać, bo takiego poparcia się nie spodziewałem
Teraz to sesja nie daje spokoju, a i inne pomysły się pojawiły. Chciałem kupić sobie jakieś moto(pewnie ETZ 251) na lato, zrobić w końcu prawko A, podratować blachy Polda no i modzić "Zapokaszla"... A z kasą krucho...
Jedno wiem na pewno, że jak trafi mi się zdrowy motor od Iwana ze skrzynią to go łyknę, a co dalej to się zobaczy... Do pełni szczęścia przydała by się spawarka MIG lub TIG i za takim sprzętem też muszę się porozglądać, ew. pożyczyć na czas dłubania... No i postaram się zawłaszczyć garaż, bo póki co "mieszka" tam inne autko :)
Co do wyglądu zewn. projektu to oczywiście Szczur-Myśliwiec pozostaje aktualny i już nawet wybrałem felgi - najszersza stal 13" jaką uda się wpakować z jak największym "parapetem" i oczywiście odpowiedni "tyre stretch" :D Jakaś gleba też się pojawi, bo przeznaczeniem wozu ma być asfalt. A w tajemnicy powiem już mam plan wydłubania z silniczka dodatkowej mocy, ale najpierw muszę go mieć, pomierzyć, popytać ludzi, pomierzyć, sprawdzić i pomierzyć :D
Na forum na pewno zawitam jeszcze po sesji z mnóstwem pytań :D